€ 24,95

ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Meer van deze auteur


  • Contacten onderhouden Praktijkboek Niveau 2

  • Contacten onderhouden Informatieboek Niveau 2

Telefoneren

De zakelijke praktijk

J.H. Altena • boek • paperback

  • Samenvatting
    Iedereen kan telefoneren.
    Maar er zijn veel mensen die zakelijk gezien erg slecht telefoneren.
    En slecht zakelijk telefoneren betekent klanten verliezen of relaties irriteren.

    Zo begint de achtergrondinformatie bij het kernhoofdstuk van dit boek. En daar draait alles om!

    Dit boek is in eerste aanleg bedoeld voor de toekomstige secretaresse of managementassistent, maar het is zo opgezet dat het ook heel goed gebruikt kan worden voor andere (assisterende) functies. Eigenlijk dus voor vrijwel iedereen die als schoolverlater de arbeids­markt betreedt.

    In dit boek zijn theorie en praktijk op een bijzondere manier ge√Įntegreerd. Uitgegaan wordt van praktisch werken (in een gesimuleerde werkomgeving), maar daarbij wordt telkens voldoende achtergrondinformatie gegeven om goed voorbereid aan de slag te gaan.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 145mm x 210mm
    Aantal pagina's : 72
    Uitgeverij : Altena-tca
    ISBN : 9789082678321
    Datum publicatie : 09-2017
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 24,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar

3-5 werkdagen
Veilig betalen Logo
Retourneren binnen 14 dagen*
Deel via 

Fragment uit het boek

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen
Volg ons op pijl