Wij werken op volle kracht, er is geen vertraging in productie en levering door het Coronavirus. Meer informatie via deze link.

€ 15,00

PRINT boek

niet beschikbaar

ePUB ebook

niet beschikbaar

20 vragen die je moet stellen aan de recruiter

Bas Klein Geltink • ebook • pdf

  • Samenvatting
    Leer met dit e-book de juiste vragen te stellen tijdens een sollicitatiegesprek om indruk te maken op je gesprekspartner. Een stap dichter bij je droombaan!
    Eboek vragen tijdens het sollicitatiegesprek

    Dat je je moet onderscheiden tijdens een sollicitatiegesprek weet iedereen, maar in de praktijk is dat toch vaak moeilijk. Door de juiste houding aan te nemen, flink wat enthousiasme uit te stralen en een grondige voorbereiding ben je al een eind op weg. Echter met het stellen van de juiste inhoudelijke vragen kun jij je pas écht onderscheiden van andere kandidaten. Je toont hiermee je vakkennis en je uitstekende voorbereiding.

    Vergeet niet dat niet alleen de recruiter of werkgever in de positie is om vragen te stellen. Jij moet voor jezelf ook een heel duidelijk beeld van de functie hebben om eventuele teleurstellingen in de toekomst te voorkomen. Je wilt tenslotte toch op de juiste plek terechtkomen waar je het naar je zin hebt?

    De voordelen op een rijtje
    √ Je ontvangt direct het e-book per mail

    √ Je stelt voortaan inhoudelijke en slimme vragen tijdens het sollicitatiegesprek

    √ Je creëert een gelijkwaardig gesprek

    √ Je hebt zelf veel meer achtergrondinformatie om de juiste baankeuze te maken

    √ Je onderscheidt je van andere kandidaten die kansen laten liggen

    √ Je krijgt uitleg waarom je deze vragen moet stellen

    √ Je krijgt uitleg over hoe je je optimaal voorbereidt op een sollicitatiegesprek
  • Productinformatie
    Binding : PDF
    Auteur : Bas Klein Geltink
    Bestandstype : PDF
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Geen   Informatie 
    Uitgeverij : Niet bekend
    ISBN : Geen
    Datum publicatie : 01-2017
  • Inhoudsopgave
    Introductie 6
    Voorbereiding 8

    Waar je aan moet denken voordat je een vraag stelt
    Goede voorbereiding 8
    Tweezijdig gesprek 9
    Wel of niet tutoyeren? 9
    Essentie 10

    Wat is de essentie van het stellen van deze vragen?
    Timing 12

    Wanneer stel je een vraag?
    De formule 13
    Voorbeeld 14
    Juiste vragen 15

    Twintig geschikte vragen om tijdens een sollicitatiegesprek te stellen
    Onjuiste vragen 27Vier ongeschikte vragen die je moet vermijdenConclusie 30
    Resultaat 31
    Laat ons weten wat je hebt geleerd
    Hoe waardevol was dit? 32
    De auteur 33
    Over Bas Klein Geltink en Sollicitego
    Het begin 33
    Op zoek naar een nieuwe baan? 34
    De toekomst 35
    Contact 36
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 15,00

niet beschikbaar

niet beschikbaar

direct, via download
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

We geven twee voorbeeldvragen weg

1. Op welke manier worden mijn prestaties gemeten en beoordeeld?

De werkgever zal deze vraag waarderen omdat het laat zien dat je bereid bent om je doelen te bereiken en dat je ook openstaat voor feedback. Je zult gezien worden als een persoon die vastberadenheid, betrouwbaarheid en opbrengst waardeert.

2. Wat is de reden om voor product/dienst/ leverancier/software/methode XX te kiezen en niet voor YY?

Het is een inhoudelijke vraag waarmee je betrokkenheid en interesse toont. Je kunt een ander werkproces of een andere methode suggereren. Een tikje gedurfd, maar wel iets waarmee je gegarandeerd indruk maakt op je toekomstige werkgever.
Als je beoogde positie bijvoorbeeld bij de afdeling logistiek is, kun je een vraag stellen als: “Hoe denk je over de lean methodiek?”. Of: “Hoe is de beslissing tot stand gekomen om voor Oracle in plaats van SAP te kiezen?”.

Hierdoor zal de werkgever je zien als iemand die kennis heeft van de status qua methoden in de betreffende branche. In branches zoals ICT, logistiek, financiën, marketing en verkoop zijn er altijd vele verschillende methoden om hetzelfde doel te bereiken. Je maakt dus een goede indruk als je je kennis hierover laat blijken. ×
SERVICE
Contact
 
Vragen