Alleen via uitgever verkrijgbaar. ×

€ 47,42


PRINT boek

niet beschikbaar

ePUB ebook

niet beschikbaar

The IT Service management process manual

James Persse • ebook • pdf

  • Samenvatting
    This practical guide is a great solution to address the key problem how to implement ITSM and ISO 20000 when initial training has been completed. It supports the basic approaches to the fundamental processes small to medium sized companies will find the concise, practical guidance easy to follow and implement. It avoids the complex, enterprise-wide issues which though valid are not a major issues for those organizations whose IT processes form only a small part of the service offering to customers. Each chapter has the following structure: Improvement activities Process inputs and outputs Processes related to Tools and techniques Key Performance Indicators Critical Success Factors Improvement roles Benefits of effective Implementation challenges and considerations Typical assets and artifacts of an Improvement program
  • Productinformatie
    Binding : PDF
    Auteur : James Persse
    Bestandstype : PDF
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Adobe DRM   Informatie 
    Uitgeverij : Van Haren Publishing
    ISBN : 9789087530181
    Datum publicatie : 02-2013
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 47,42


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Alleen via uitgever verkrijgbaar.
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen