€ 32,67

PRINT boek

niet beschikbaar

ePUB ebook

  € 32,67

Meer van deze auteur


  • Kies je doelgroep (ePUB)

  • Je ideale klant aantrekken met Facebook voor Coaches (ePUB)

Je ideale klant aantrekken met Facebook voor Coaches

trek klanten aan en je bedrijf groeit. balans in gezin en ondernemerschap.

Erno Hannink • ebook • pdf

  • Samenvatting

    Je bent ondernemende coach en hebt een droom over wat je wil bereiken. Misschien wil je mensen van het allerbeste advies voorzien. Of heb je een geweldig idee voor een vooruitstrevend product en hoop je dat iedereen daar in de toekomst gebruik van maakt.

    Facebook: uitermate geschikt voor coaches!

    In het najaar van 2006 sloot ik me aan bij Facebook, kort nadat Facebook geopend was. Ik wist niet precies waarom ik me aansloot maar het zag er gewoon uit als een sterk groeiend netwerk. Het was alleen niet geschikt voor zakelijk gebruik. Dat was toen. Want in de zomer van 2010 werd het allemaal echt duidelijk: Facebook heeft zakelijke potentie!

    Erno Hannink: expert in het zakelijk gebruiken van Facebook Die zomer begon ik dan ook veel artikelen te schrijven over hoe je Facebook zakelijk kunt gebruiken. Flink wat artikelen later was ik een expert in Facebook voor de zelfstandige professional. Het aantal artikelen op mijn website ErnoHannink.nl over Facebook groeide en groeide en steeds meer mensen gebruikten de artikelen en stelden er vragen over. Het resultaat? Ik kreeg waardevol verkeer naar mijn website en gaf workshops en webinars over hoe je Facebook zakelijk het beste gebruikt.

    Een groot succes!
    Mijn eerste Nederlandse webinar over Facebook was uitverkocht met maar 1 e-mail (100 plekken). Mijn eerste Engelse webinar over de Facebook-tijdlijn voor zakelijke pagina’s had meer dan 400 registraties en bijna 200 mensen waren live bij het webinar aanwezig. Het meest recente Nederlandse webinar over Facebook (1 maart 2013) had 750 inschrijvingen en meer dan 300 mensen waren live aanwezig.

    Een Facebook-pagina aanmaken kan toch iedereen?

    Een account aanmaken op Facebook is een eenvoudig klusje. Je hoeft alleen maar een aantal basisgegevens in te vullen zoals je naam, e-mailadres en geboortedatum. Je maakt ook heel snel een zakelijke pagina. Je kiest de categorie, geeft de pagina een naam en voilà: je pagina is klaar. Toch?

    Maar de basis moet wel goed zijn!
    Bij deze ogenschijnlijk eenvoudige stappen, gaat het bij sommigen al direct mis. Er zijn een aantal dingen die wel of juist niet mogen volgens de regels van Facebook. Daar moet je dus wel even goed van op de hoogte zijn. Maar de grootste fout maak je meestal daarna. Je plaatst af en toe een berichtje op Facebook. Zowel via je bedrijf als via je persoonlijke pagina. Je deelt een foto, want je hebt ergens gehoord dat foto’s goed werken. En je deelt speciale aanbiedingen en acties. Kom maar op dus met die fans!

    Maar wat gebeurt er?
    Niets.

    Nadat een paar vrienden en bekenden op je pagina zijn geweest en op ‘Vind ik leuk’ hebben geklikt, wordt het plotseling stil. Niemand reageert op je berichten. Niemand klikt meer op ‘Vind ik leuk’. Er komen ook geen fans bij.

    Ik leg je uit hoe je dit kunt veranderen!

  • Productinformatie
    Binding : PDF
    Auteur : Erno Hannink
    Bestandstype : PDF
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Geen   Informatie 
    Uitgeverij : Dorger Press
    ISBN : 9789491765001
    Datum publicatie : 04-2013
  • Inhoudsopgave

    Mijn Facebook verhaal in het kort
    Goed en snel starten met Facebook
    Waarom Facebook
    Kies je doelgroep
    Wat ziet je doelgroep
    Persoonlijk profiel
    Privacyinstellingen
    Groepen
    Toepassingen (apps)
    Insights – Statistieken
    Wat publiceren op je prikbord
    Adverteren in Facebook
    Zoeken in Facebook-sociogram
    Coaching via Facebook
    Wat geleerd
    Bronnen
    Erno Hannink – de auteur
    Gebalanceerd leven
    Beste Mensen Aantrek Model
    Gratis Informatie
    Vragen?

  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 32,67

niet beschikbaar

direct, via download
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

Het eerste online netwerk waar ik me bij aansloot was LinkedIn op 11 juli 2005. Meer dan een jaar later sloot ik me aan bij Facebook, 12 oktober 2006. Kort nadat Facebook open was voor iedereen van 13 jaar en ouder op 26 september 2006.

Op dat moment wist ik waarom ik me had aangemeld bij LinkedIn: verbinden met zakelijke insteek voor mijn baan en mijn bedrijf. Ik wist niet zeker waarom ik me aansloot bij Facebook, het zag er uit als een sterk groeiende netwerk, alleen niet zakelijk.

In de zomer van 2010, vond ik het lastig met te concentreren op het schrijven van mijn tweede boek, Kies je doelgroep. Er was iets anders met een interessant potentieel dat mijn aandacht trok: Facebook voor je bedrijf. Met mijn uitgever sprak ik over een boek over Facebook. De uitgever zag vooral een boek dat veel updates nodig had en wilde graag dat ik het voorgestelde boek zou afronden. Dus ik bedacht dat ik mijn eigen boek over Facebook zou uitgeven. Die zomer startte ik met veel artikelen schrijven over hoe Facebook zakelijk te gebruiken.

Veel artikelen later was ik een expert in Facebook voor de zelfstandige professional, mijn doelgroep. Het aantal artikelen op mijn website ErnoHannink.nl over Facebook bleef maar groeien en steeds meer mensen gebruikten de artikelen en stelde er vragen over.

Dit resulteerde in waardevol verkeer naar mijn website, workshops over Facebook zakelijke gebruiken en webinars over Facebook.

Mijn eerste Nederlandse webinar over Facebook was uitverkocht met maar 1 email, 100 plekken. Mijn eerste gratis Engelse webinar over de Facebook tijdlijn voor zakelijke pagina's had meer dan 400 registraties en bijna 200 mensen waren live bij het webinar aanwezig.

Mijn belangrijkste pagina's op Facebook gaan over klanten aantrekken via internet met de focus op Facebook. De Nederlandse pagina en mijn Engelse pagina. Volg de updates van deze pagina en klik op Vind-ik-leuk.

×
SERVICE
Contact
 
Vragen