Alleen via uitgever verkrijgbaar. ×

€ 41,95


PRINT boek

niet beschikbaar

ePUB ebook

niet beschikbaar

Ondernemingsstrategie

Aswin van Ooijen • ebook • pdf

  • Samenvatting
    Ondernemingsstrategie geeft antwoord op vragen als: Wat is strategie? Hoe bepaal je de juiste strategie? Hoe zorg je dat die strategie ook wordt uitgevoerd? Het boek kent vier delen. Deel 1 legt uit wat een strategie is, hoe het proces van strategieformulering verloopt en welke analyses nodig zijn om een strategie te bepalen. Deel 2 behandelt het formuleren en vaststellen van een strategie voor een kleine of middelgrote onderneming of voor een business unit van een concern. Deel 3 gaat over het formuleren van een strategie voor een concern. In deel 4 komt de implementatie van de strategie aan de orde. De nieuwe editie bevat actuele praktijkvoorbeelden die de theorie illustreren. Ook wordt meer aandacht besteed aan de strategische implicaties van de digitale en informatierevolutie. - Compleet overzicht van wat een ondernemingsstrategie is en hoe die te bepalen; - praktische uitwerking met een groot aantal Nederlandse praktijkvoorbeelden; - aandacht voor de strategische implicaties van de digitale/ informatierevolutie. In de nieuwe editie zijn de oefenvragen en cases verplaatst naar de digitale leeromgeving www.ondernemingsstrategie.noordhoff.nl. Tevens staan hier begrippentrainer en begrippentests. Docenten kunnen zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Doelgroep Ondernemingsstrategie is geschikt voor studenten in hoger onderwijs die in de middenfase van de opleiding zitten. Daarnaast is het boek geschikt voor praktijkgerichte opleidingen, zoals bedrijfskundige (deeltijd)opleidingen voor werkenden. De auteurs Sytse Douma is emeritus hoogleraar van Tilburg University en vervulde diverse functies als toezichthouder en bestuurder. Eric Dooms is associate professor en academic director bij TIAS School for Business & Society. Aswin van Oijen is associate professor bij Tilburg School of Economics and Management. Hij geeft diverse cursussen over strategie.
  • Productinformatie
    Binding : PDF
    Auteur : Aswin van Ooijen
    Bestandstype : PDF
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Geen   Informatie 
    Uitgeverij : Noordhoff
    ISBN : 9789001575694
    Datum publicatie : 04-2020
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 41,95


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Alleen via uitgever verkrijgbaar.
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen