Fragment
“In het oerwoud van AI-ontwikkelingen biedt dit boek de perfecte overlevingsstrategie voor elke B2B-marketeer, vol persoonlijke ervaringen en praktische kompasrichtingen geserveerd met verfrissende humor. Boukes nuchtere kijk op AI voelt als een betrouwbare gids die direct inspireert tot tastbare marketingtoepassingen. Ik heb dit boek met veel plezier gelezen en waardeer naast de brute eerlijkheid, vooral hoe het complexe AI-concepten vertaalt naar concrete marketingvoordelen zonder in technisch jargon te verzanden.”
Joop Snijder, CTO bij Aigency, hoofd AI-research bij Info Support, keynotespreker
“Dit is geen AI-boek. Dit is een handleiding om je werk wél af te krijgen. Vergeet de zoveelste promptgids. AI-survivalgids voor de B2B-marketeer gaat over hoe je tijd wint, collega’s meekrijgt en je contentmachine schaalbaar maakt. Bouke gidst je op gepassioneerde wijze langs 9 adviezen, 6 ijzeren wetten en een keiharde waarheid: marketing zonder proces is straks geen marketing meer.”
Patrick Klerks, creatief strateeg en AI-expert
“Bouke keeps a cool head in a market full of hot air. This book provides a non-Guru stance and direct, actionable plan for fixing your underlying marketing processes in a way that takes advantage of AI while maximizing the value of the humans that make your brand unique.
It's the practical guide you actually need to make AI work for you, not against you.”
Noz Urbina, internationaal AI- en omnichannel-expert, auteur van ‘Content Strategy: Connecting the dots between business, brand, and benefits’
AI verandert je rol — of je wilt of niet. Dit boek laat feilloos zien waar de echte kansen liggen voor B2B-marketeers. Helder, eerlijk en met een concreet stappenplan dat verder gaat dan de hype. Wie het proces snapt, pakt de regie. Wie het negeert, wordt ingehaald. Bouke fileert de misverstanden én biedt een realistisch actieplan. Geen hype, maar hands-on advies voor wie nu het verschil wil maken.
Martin van Kranenburg - Auteur ‘ChatGPT als tweede brein’ en ‘Schrijven voor het brein’
×