€ 49,25


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Basisboek crossmedia concepting

Daphne Dijkerman • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het mediagebruik en de participerende houding van de consument.
    Basisboek crossmedia concepting geeft een eerste aanzet tot crossmediale theorievorming. Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Er wordt onderscheid gemaakt tussen een transmediaal (autonoom) concept en een geïntegreerd (afhankelijk) concept.
    De tweede druk biedt de lezer meer handvatten bij het verzamelen van insights en meer verdieping op transmedia storytelling door een uitgebreide en vernieuwde casuïstiek. De vele casestudy's in het boek en het materiaal op de website bij dit boek, crossmedialog.nl, helpen bij het ontwikkelen van een crossmediaal concept.

    Basisboek crossmedia concepting richt zich op studenten van media- en communicatiestudies op universitair en hbo-niveau.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 168mm x 240mm
    Aantal pagina's : Niet bekend
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789059317956
    Datum publicatie : 05-2012
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 49,25

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen