€ 69,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Bedrijfscommunicatie voor de manager

Marten Waardenburg • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Bedrijfscommunicatie voor de manager is geschreven voor managers en bedrijfskundigen die te maken hebben met de communicatie van een organisatie. Maar ook de managers van communicatie zelf kunnen met dit boek vanwege de strategische benadering hun kennis en inzichten verruimen. De auteurs belichten uitvoerig wat en hoe communicatie kan bijdragen aan het functioneren van een organisatie.
    Het vakgebied communicatie is ink in beweging. Dit boek plaatst deze ontwikkelingen in een strategisch perspectief: wat van al die ontwikkelingen hoort nu waar? Het boek bouwt voort op een bestaande en gewaardeerde body of knowledge maar verbindt die met alle hedendaagse ontwikkelingen op dit vakgebied. Zo zijn twee hoofdstukken toegevoegd: Merkenmanagement en Contentmanagement, die tezamen met de hoofdstukken Reputatiemanagement, Relatiemanagement en Issuemanagement een belangrijk fundament leggen voor de strategische benadering van communicatie in organisaties vanuit de dynamische wereld van vandaag de dag. Deze thema's verdienen ruime aandacht, omdat brede kennis hierover onmisbaar is voor een moderne, effectieve communicatiestrategie. Het boek leent zich hierdoor uitstekend als studieboek
    bij opleidingen in (bedrijfs)communicatie en communicatiemanagement.
    Het boek bestaat uit vier delen. In deel I beschrijven de auteurs de fundamenten van wat communicatie inhoudt: hoe is communicatie te herkennen en te hanteren? Deel II behandelt strategisch communicatiemanagement: vijf soorten management waarmee vanuit elke benadering die binnen een organisatie gekozen wordt, de communicatiefunctie is vorm te geven. In deel III komt de communicatie met verschillende stakeholders aan de orde waaronder het eigen personeel, de klant, de pers en inuencers, en de omgeving. In deel IV staan de beroepsmatige activiteiten van een communicatieprofessional centraal.
    Managers en bedrijfskundigen hebben met deze editie het complete boek over bedrijfscommunicatie en communicatiemanagement in handen. Alle facetten van communicatie komen aan bod.
    Cases uit de praktijk brengen de theorie tot leven en met vragen en opdrachten kan de lezer zijn begrip toetsen.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 198mm x 265mm
    Aantal pagina's : Niet bekend
    Uitgeverij : Concept uitgeefgroep
    ISBN : 9789491743900
    Datum publicatie : 12-2017
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 69,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen