Wij werken op volle kracht, er is geen vertraging in productie en levering door het Coronavirus. Meer informatie via deze link.

€ 19,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Meer van deze auteur

  • Cover Overtuigend luisteren
    Overtuigend luisteren (boek)
  • Cover Commercieel luisteren
    Commercieel luisteren (ePUB)

Commercieel luisteren

Marc van Katwijk • Boek • hardback

  • Samenvatting
    Commercieel luisteren is een boek voor professionals en experts van wie verwacht wordt dat zij ook advies- en salesgesprekken voeren. Dit deel van de functie vraagt om andere inzichten en vaardigheden dan meestal in het eigen vakgebied ontwikkeld zijn. Met de inzichten uit dit boek zijn deze vrij eenvoudig toe te passen in de praktijk. De oplossing is niet het oefenen van een vlotte babbel, de perfecte elevator pitch of overtuigen met stapels bewijs en argumenten. Klanten overtuig je door te luisteren! Hoe ontdek je de werkelijke behoeften, belangen en verwachtingen? Marc van Katwijk (1966) is trainer en business coach. In zijn trainingspraktijk ontmoet Marc dagelijks mensen die als een berg op zien tegen commerciële gesprekken. De spanning ontstaat meestal door gedachtes als ‘Ik wil voorkomen dat ik als een stofzuigerverkoper over kom…’ of ‘Ik wil voorkomen dat ik de opdracht niet scoor…’. Veel experts die dit herkennen zoeken naar een praktische en effectieve oplossing om van dit ongemakkelijke gevoel af te komen. “Als je jezelf bewust wordt en eenvoudig traint in een creërende manier van denken en doen, dan verander je daarmee jouw resultaten. En dat gaat veel verder dan de deal alleen.” Dit boek beschrijft op praktische, vlotte en verhelderende wijze de essentiële inzichten en toepassingen om opdrachten gegund te krijgen en langdurige samenwerking met jouw klanten aan te gaan. Jouw sales- en adviesgesprekken gaan veel relaxter en worden leuker om te doen. Succes is dan onvermijdelijk. De volgende thema’s worden in dit boek behandeld: • Bewust worden van je luister-intentie. • Commerciële ruimte creëren. • Ontdek behoeften en belangen. • Doelen en verwachtingen concreet maken. • Kijk over de deal heen. “Leest als een roman en wekt je nieuwsgierigheid op. Heel praktisch en direct toepasbaar in mijn praktijk.” Rob van Dee, account manager, Grohe Nederland “Handzaam en compact boek! Prettig leesbaar, aansprekend en gegarandeerd meerwaarde voor ieder gesprek met je klant!” Diana Stout, MKB-adviseur en directeur van Administer BV te Utrecht “Geen trucjes maar oprechte interesse en relatie boven transactie. Heel herkenbaar geschreven en goede oefeningen. Uitstekend!” Erik Rieken, managing director, KPN

    Commercieel luisteren is een boek voor professionals en experts van wie
    verwacht wordt dat zij ook advies- en salesgesprekken voeren. Dit deel van de
    functie vraagt om andere inzichten en vaardigheden dan meestal in het eigen
    vakgebied ontwikkeld zijn. Met de inzichten uit dit boek zijn deze vrij eenvoudig
    toe te passen in de praktijk.

    De oplossing is niet het oefenen van een vlotte babbel, de perfecte elevator pitch
    of overtuigen met stapels bewijs en argumenten. Klanten overtuig je door te
    luisteren! Hoe ontdek je de werkelijke behoeften, belangen en verwachtingen?

    Marc van Katwijk (1966) is trainer en business coach. In zijn trainingspraktijk
    ontmoet Marc dagelijks mensen die als een berg op zien tegen commerciële
    gesprekken. De spanning ontstaat meestal door gedachtes als `Ik wil voorkomen
    dat ik als een stofzuigerverkoper over kom of `Ik wil voorkomen dat ik de
    opdracht niet scoor. Veel experts die dit herkennen zoeken naar een praktische
    en effectieve oplossing om van dit ongemakkelijke gevoel af te komen.

    Als je jezelf bewust wordt en eenvoudig traint in een creërende manier van
    denken en doen, dan verander je daarmee jouw resultaten. En dat gaat veel verder
    dan de deal alleen.

    Dit boek beschrijft op praktische, vlotte en verhelderende wijze de essentiële
    inzichten en toepassingen om opdrachten gegund te krijgen en langdurige
    samenwerking met jouw klanten aan te gaan. Jouw sales- en adviesgesprekken
    gaan veel relaxter en worden leuker om te doen. Succes is dan onvermijdelijk.

    De volgende themas worden in dit boek behandeld:
    Bewust worden van je luister-intentie.
    Commerciële ruimte creëren.
    Ontdek behoeften en belangen.
    Doelen en verwachtingen concreet maken.
    Kijk over de deal heen.
  • Productinformatie
    Binding : Hardback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 151mm x 218mm
    Aantal pagina's : 144
    Uitgeverij : Remarcable
    ISBN : 9789082073409
    Datum publicatie : 06-2013
  • Inhoudsopgave
    Inhoud Intentie is alles [ 13 ] Wat is intentie? [ 17 ] Inleiding tot het begrip Strandballen [ 23 ] Alles over echt luisteren Even schakelen [ 35 ] De vier communicatieniveaus Durf de OEN te zijn [ 47 ] Van oplossingsgericht naar behoeftegericht Voorkomen of creëren? [ 57 ] Hoe intentie succes bepaalt Nivea [ 65 ] Over gedachten en interpretaties Check it out, baby! [ 71 ] Het belang van aftasten Ondervragen of afvragen? [ 77 ] Hoe je hoort wat er werkelijk speelt U vraagt, wij draaien [ 89 ] Hoe je van toegevoegde waarde bent Calimero & Friends [ 99 ] Inzichten die je effectiviteit vergroten Wat wil je eigenlijk? [ 117 ] Ontdek de behoefte achter de vraag Yes! [ 127 ] De deal, en zo verder Laatste woord [ 137 ]
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 19,95


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen