Wij werken op volle kracht, er is geen vertraging in productie en levering door het Coronavirus. Meer informatie via deze link.

€ 48,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Communicatie dossier 25

Ron van der Jagt • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Bouwen aan vertrouwen in het transparantietijdperk
    Het transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingen
    en hun bestuurders een stuk spannender gemaakt.
    Bedrijven zijn een glazen huis geworden. Tegelijkertijd hebben
    boekhoudschandalen, zoals bij Enron en Parmalat, de
    reputatieschade bij de accountants en de bouw en de crises
    bij Ahold en Shell diepe wonden geslagen in het vertrouwen.
    En spreken pers, publiek en politiek schande van de beloning
    van topmanagers. Bestuurders moeten spitsroeden lopen. Zij
    moeten verantwoording afleggen én verantwoordelijkheid
    tonen én het vertrouwen herwinnen.
    Naast de zorg voor maatschappelijke acceptatie moet er, in
    een competitieve omgeving, een goede performance worden
    neergezet. Bedrijven concurreren op vier velden tegelijk: op
    de commerciële markt, op de financiële markt, op de arbeidsmarkt
    en om steun in de samenleving. Om daarin succesvol
    te zijn moeten bedrijven zich positioneren en bouwen aan
    hun 'naam en faam'. Want een sterke reputatie werkt als een
    magneet en leidt tot betere prestaties. Bouwen aan een goede
    reputatie staat bovendien voor waardecreatie: beleggers
    betalen voor bedrijven met een uitstekende reputatie een
    premium prijs.
    Met dit boek plaatst Ron van der Jagt corporate reputatiemanagement
    in een strategisch managementperspectief. Hij
    combineert actuele inzichten van leidende business schools
    met best practices van toonaangevende ondernemingen en
    zijn eigen praktijkervaring als adviseur. Naast een vlotgeschreven
    state-of-the-art presenteert de auteur zijn visie op
    de vraag hoe bedrijven - zonder hypes of heroes - een duurzaam
    sterke reputatie op kunnen bouwen. Dit boek beoogt
    communicatieprofessionals en het topmanagement van
    ondernemingen te inspireren en de weg te wijzen.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 163mm x 232mm
    Aantal pagina's : Niet bekend
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789491560200
    Datum publicatie : 10-2012
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 48,50


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen