€ 58,25


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Effectief deelnemen aan beurzen

T. Wesselius • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Beursdeelname biedt bedrijven veel voordelen.
    Merkvoorkeuren veranderen effectief en er vallen hoogwaardige
    leads mee te vergaren. Waar anders besteedt de
    klant vrijwillig zoveel tijd en geld om door bedrijven geïnformeerd
    te worden! Exposeren vormt een ijzersterk communicatiemiddel.
    Tenminste; voor wie zich strategisch en operationeel goed
    voorbereidt. Deze herziene, tweede druk staat boordevol tips
    en checklisten voor succesvolle beursdeelname.
    Het succes van beursdeelname vloeit voort uit de synergie
    van drie hoofdfactoren. De mate van stopping power van de
    stand. De vaardigheid om kansen die door promotie ontstaan
    effectief te benutten en niet in de laatste plaats: de inzet van
    de standbemanning.
    Behalve actieve factoren spelen uiteraard ook een aantal
    voorwaarden een belangrijke rol. Wie faalt in de planning,
    plant te falen; dat geldt bij beurzen heel beslist.
    Budgetbeheer is hierbij van groot belang en dit onderwerp
    komt dan ook uitgebreid aan de orde. Verder wordt uiteengezet
    hoe standontwerper en -bouwer resultaatgericht gebrieft
    worden.
    Beurscommunicatie vormt een microkosmos in het communicatieheelal.
    Een werkgebied waarin de expo-expert met
    genoegen de rol van generalist afwisselt met die van specialist.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 158mm x 242mm
    Aantal pagina's : 145
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789014073408
    Datum publicatie : 01-2001
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 58,25

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen