Wij werken op volle kracht, er is geen vertraging in productie en levering door het Coronavirus. Meer informatie via deze link.

€ 26,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Van medewerkers naar medemerkers

Saskia Barendse-Schijvens • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Van MedeWerkers naar MedeMerkers
    Klanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hun
    ervaringen.
    Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurder
    uit de bus komen dan de concurrent. Een bedrijf dat beweert glashelder
    te zijn, mag zich nooit verstoppen achter ingewikkelde regels en voorwaarden.
    In het ideale geval wordt het imago van een bedrijf van binnenuit gevormd,
    en niet andersom. Medewerkers handelen in overeenstemming met je
    merkwaarden. Bewust en onbewust. Elke ervaring die de klant met jouw
    organisatie heeft, bevestigt het beeld van de dienst of het product.
    Hoe krijg je het merk in de genen van je medewerkers? Door internal
    branding een wezenlijke rol te laten spelen in de bedrijfsvoering. Daarbij
    mag je nooit vergeten dat internal branding een proces is voor idealisten en
    volhouders. De business, communicatie en human resourcemanagement
    zijn zich constant bewust van hun rol en handelen er ook naar. Aan de
    hand van het verhaal van Interpolis schetst Saskia Barendse-Schijvens de
    successen én tegenslagen die de communicatieprofessional tegenkomt bij
    het opzetten van een internal branding-traject. Met heldere tips en leerpunten.
    Ook als de basis verandert door een fusie. Juist dan is het cruciaal
    dat alle Medewerkers ook Medemerkers zijn.
    Over de auteur
    Saskia Barendse-Schijvens (1970) is hoofd Interne Communicatie bij
    Interpolis. Na haar studie Beleids- en Organisatiewetenschappen aan de
    Universiteit van Tilburg begon zij als managementtrainee bij Interpolis.
    Daar richtte zij zich volledig op het communicatievak. Vanuit die rol was
    zij nauw betrokken bij het veranderproces dat Interpolis transformeerde
    van een relatief onbekende maatschappij tot een voorhoedespeler in de
    verzekeringsmarkt.
    Sinds 2006 stuurt Barendse het team aan dat met interne communicatie
    een belangrijke rol speelt in het internal branding proces binnen Interpolis.
    Zij is verder verantwoordelijk voor de managementcommunicatie,
    verandercommunicatie, HR-communicatie en de professionalisering van de interne
    mediamix. Kortom: een essentiële schakel in het verhaal van Interpolis.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 110mm x 185mm
    Aantal pagina's : 80
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789491560279
    Datum publicatie : 12-2012
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 26,50


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen