Niet leverbaar

×

€ 37,99


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Content, 2e editie

Antal de Waij • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties ‘doen maar wat’ als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd! Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw contentmarketingresultaat. Het biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving? Content! geeft antwoord op deze en andere vragen. Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt. Geactualiseerde versie 2022. Van de eerdere drukken zijn al bijna 5000 exemplaren verkocht. Met twee unieke extra’s: een complete interactieve Facebook Messenger-omgeving én een website met aanvullende cases en video’s. Trefwoorden: content zuurstof klanten marketing digitaal digitale online handleiding
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 179mm x 245mm
    Aantal pagina's : 432
    Uitgeverij : Van Duuren Management
    ISBN : 9789089656285
    Datum publicatie : 01-2022
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 37,99

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Niet leverbaar
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen