€ 34,99

ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Customer innovation

Koen Tackx • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Laat klanten de strategie bepalen - Nieuwe editie!

    EEN OPEN DIALOOG MET DE MARKT LAAT DE ORGANISATIE GROEIEN EN CREËERT RUIMTE VOOR INNOVATIE.Veel organisaties benaderen klantgerichte marketing en innovatie van hun bedrijfsstrategie als afzonderlijke zaken. Zo missen ze mogelijkheden voor verdere ontwikkeling. Customer innovation zet dit paradigma op zijn kop door de klant als beginpunt te nemen, te innoveren rond zijn of haar noden en er vervolgens een klantgerichte bedrijfsstrategie rond te bouwen.Deze tweede editie van Customer innovation biedt een goed opgebouwde drie-op-drieformule van verbinding, conversie en samenwerking. Daarmee legt het de basis voor innovatie en verandering, om de huidige klantenreis te verbeteren en uit te breiden naar nieuwe klanthorizonten. Met een reeks casestudy's, waaronder Disney, LEGO® en Johnson & Johnson en heel veel praktische aanbevelingen is dit het ultieme boek voor elke leider en bedrijfs- of marketingspecialist die het pad wil effenen voor een nieuw tijdperk van klantgerichte strategie.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 170mm x 241mm
    Aantal pagina's : 282
    Uitgeverij : Lannoo Campus
    ISBN : 9789401458795
    Datum publicatie : 01-2020
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 34,99

niet beschikbaar

niet beschikbaar

Voor 23:15 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen