€ 31,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

De cliënt centraal, hoe doen we dat?

Gabriëlle Verbeek • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Praktisch hulpmiddel bij begeleidings- en trainingstrajecten om medewerkers op te leiden om vraaggestuurd te werken met als doel om vraaggerichte zorg te kunnen leveren.  

    Praktisch en educatiefDe cliënt centraal, hoe doen we dat? is een praktisch hulpmiddel bij begeleidings- en trainingstrajecten. Ook voor onderwijsdoelen is dit boek waardevol, bijvoorbeeld in opleidingen voor operationeel managers en post-hbo-opleidingen of ander vervolgonderwijs in de zorg.
    Over de auteurDrs. Gabriëlle Verbeek MBA is directeur en senior-adviseur van bureau Artemea, dat zich richt op de ontwikkeling van vraagsturing en innovatie in de zorg. Zij heeft ook het boek De cliënt centraal, wat nu? Management van vraaggerichte en vraaggestuurde zorg geschreven, een boek voor managers die op strategisch en tactisch niveau aan vraaggerichte zorg werken. De twee boeken kunnen goed gecombineerd worden als een organisatie vraaggerichte of vraaggestuurde zorg gaat aanbieden.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 168mm x 240mm
    Aantal pagina's : 62
    Uitgeverij : Bohn Stafleu van Loghum
    ISBN : 9789036818421
    Datum publicatie : 11-2017
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 31,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen