Niet leverbaar

×

€ 29,99


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

De Conversation Company

Steven van Belleghem • Boek • hardback

  • Samenvatting
    ?Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten.Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiƫle woordvoerders zijn. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.Na het succes van De Conversation Manager brengt Steven Van Belleghem een verhaal over bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. In De Conversation Company ontdekt u hoe u de klant in de boardroom brengt en zijn feedback ook echt kunt gebruiken.
  • Productinformatie
    Binding : Hardback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 176mm x 246mm
    Aantal pagina's : 224
    Uitgeverij : Van Duuren Management
    ISBN : 9789081516334
    Datum publicatie : 01-2012
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 29,99

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Niet leverbaar
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen