€ 29,99


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

De power van post

Katrien Merckx • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Nieuwe waardering voor de folders in je brievenbus

    Hoe neem je printmail op in je mediacampagne?
    Waarom is digitaal niet altijd beter?
    Hoe creëer je de perfecte printmail in zes stappen? In tijden van digitalisering lijkt de ouderwetse brievenpost stilaan een anachronisme. Nochtans willen veel merken niets liever dan letterlijk bij mensen binnenkomen. Klassieke printmail doet precies dat. De power van post legt uit hoe je printmail inzet voor maximale impact. Dit inspirerende verhaal toont dat printmail een volwaardige plaats verdient in je strategie, ook in communicatie gericht op millennials en generatie Z. Acht experten delen hun visie over het belang van klassieke reclame in moderne tijden. Aan de hand van de vele voorbeelden uit verschillende sectoren, zowel b2b als b2c, leer je waaruit een waardevolle reclamecampagne bestaat. Werk je in marketing, communicatie, media, de creatieve industrie of bouw je met passie aan je eigen merk? Ontdek dan hoe je met de kracht van papier je consument succesvol overtuigt.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 172mm x 242mm
    Aantal pagina's : 332
    Uitgeverij : Lannoo Campus
    ISBN : 9789401480550
    Datum publicatie : 03-2022
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 29,99


niet beschikbaar

niet beschikbaar

0-2 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen