Niet leverbaar

×

€ 22,99


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Guestology 2.0

Vincent Vermeulen • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Vincent Vermeulen, oprichter en directeur van School for Butlers & Hospitality, is binnen zijn familie de vierde generatie die zijn sporen verdiende in de hospitalitysector. Na zijn carrière als butler, die hem een wereldwijd netwerk van onder andere sterrenrestaurants en internationale luxemerken opleverde, richtte hij School for Butlers op in Brugge. Het duurde echter niet lang of bedrijven vroegen zijn hulp bij het verbeteren of zelfs invoeren van de hospitalitymindset. Dat resulteerde ook in het boek Wat kunnen we leren van butlers.
    Guestology 2.0 gaat nog enkele stappen verder en omvat een methodologie die dankzij een uitgestippeld traject van zes stappen het customer experience-DNA van elk bedrijf tot leven brengt. Het traject, waarbij de imput van alle stakeholders (management, klanten en team) cruciaal is, beoogt als resultaat de implementering van een concrete customer journey zoals die zou moeten zijn: 100% op maat van het bedrijf. Guestology 2.0 is er voor elk bedrijf, ongeacht de sector.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 151mm x 222mm
    Aantal pagina's : 224
    Uitgeverij : Borgerhoff & Lamberigts
    ISBN : 9789463936934
    Datum publicatie : 04-2022
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 22,99

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Niet leverbaar
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen