€ 49,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Handboek strategische marketing

Sjoerd Slaa • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Handboek Strategische Marketing biedt actuele theorie, in combinatie
    met direct toe te passen praktische handvatten bij het ontwikkelen en
    implementeren van de marketingstrategie. Het boek geeft een fundamenteel
    inzicht en is opgebouwd in vier modules:
    * strategisch profiel van de onderneming,
    * analysefase van het strategische marketingplanningproces,
    * de strategiefase van het strategisch marketingplanningproces van de
    organisatie,
    * de operationaliseringfase van het strategisch marketingplanningproces.

    In de tweede druk van het Handboek Strategische Marketing wordt onder meer
    aandacht besteed aan social media, de nieuwe kijk op businessmodellen, nieuwe
    mogelijkheden van marktonderzoek en andere nieuwe inzichten in marketing.
    Het Handboek Strategische Marketing laat je als lezer zelf meer nadenken over
    de context waarin je de theorie kunt gebruiken en zet je aan tot het vergroten
    van zelfstandig denken en zoeken.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 173mm x 249mm
    Aantal pagina's : 466
    Uitgeverij : Uitgeverij Stili Novi
    ISBN : 9789078094319
    Datum publicatie : 01-2012
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 49,50

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen