Wij werken op volle kracht, er is geen vertraging in productie en levering door het Coronavirus. Meer informatie via deze link.

€ 35,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Meer van deze auteur

  • Cover Schiphol
    Schiphol (ePUB)
  • Cover Schiphol
    Schiphol (boek)

Het mediaboek

Stephan Steinmetz • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Vijf miljoen Nederlandse websites met samen 350 miljoen webpagina's vragen non-stop, 24 uur per dag, zeven dagen per week, om aandacht. Via de kabel bereiken gemiddeld 35 televisiezenders de huiskamer, waarvan een stuk of tien Nederlandstalig. Het aanbod van radiozenders (landelijk, regionaal, lokaal) is overstelpend. Op sociale media als Facebook, Twitter en Hyves maken miljoenen Nederlanders gewag van hun belevenissen, vaak van persoonlijke aard en bedoeld voor vrienden, soms van publieke aard met het oogmerk een breed publiek te informeren. En dan zijn er altijd nog vijf, zes landelijk verspreide kranten, een stuk of twintig regionale dagbladen, vijfhonderd nieuwsbladen en duizenden magazines en tijdschriften.
    Media zijn er altijd, overal en alom. Niet alleen zijn het er veel, ze zijn ook voortdurend aan verandering onderhevig. De komst van internet heeft de mediawereld compleet op zijn kop gezet, en de gevolgen van de digitale revolutie zijn nog lang niet uitgewoed.

    Tegen deze woelige achtergrond biedt Het mediaboek een eerste inzicht in de werking van de media en vervolgens een handleiding voor het omgaan met die media. Een praktisch handboek voor iedereen die zich beroepsmatig of in verband met een opleiding, verdiept in de werking van communicatie en journalistiek. Maar ook voor elke organisatie of actiegroep, elke voorlichter of pr-functionaris van een ziekenhuis, school of sportvereniging die toegang zoekt tot de media. Of die, want andersom kan ook, juist uit de greep van al te opdringerige media wil blijven. Daarmee is
    Het mediaboek onmisbaar in de omgang met de media.

    Een hernieuwde uitgave van Het Mediaboek, zoals oorspronkelijk geschreven door Gerard Boon en Kees Brants, en uitgegeven door het Instituut voor Publiek en Politiek.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 150mm x 220mm
    Aantal pagina's : Niet bekend
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789059318717
    Datum publicatie : 08-2012
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 35,95


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen