€ 29,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Het merk is dood, leve het merk

P. Stamsnijder • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl en
    merkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Maar hoe spectaculair ook, rebranding is geen sinecure want de kosten zijn hoog en de afbreukrisico's groot.
    Het managen van een merk is moeilijker dan ooit.

    Hoe kun je jezelf opnieuw uitvinden en tegelijkertijd blijven wie je bent?
    Het merk is dood, leve het merk geeft de nieuwste visie op merken en ondernemen. Het merk zoals we dat kennen is verleden tijd. Rebranding is meer dan een cosmetische operatie. Stamsnijder stelt dat zonder een duidelijke visie en strategie een merkwissel al gauw lachwekkend wordt.

    Dit boek is geschreven voor ondernemers, managers, marketeers, strategen,
    reclamemakers, ontwerpers, onderzoekers en ieder ander die er alles aan doet om zijn merk actueel te houden.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 150mm x 230mm
    Aantal pagina's : 152
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789052616322
    Datum publicatie : 03-2008
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 29,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen