Niet leverbaar

×

€ 17,99


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

I'm Afraid Debbie from Marketing Has Left for the Day

Morgen Münster • Boek • paperback

  • Samenvatting
    How to Use Behavioural Design to Create Change in the Real World. In this ground-breaking book, author Morten Munster presents a set of rules that individuals and companies can follow to bring about necessary change. Using behavioural design and an accessible four-step method, he shows how people can be persuaded to do one thing instead of another and thereby achieve success. By examining an array of examples drawn from business, government, various public groups and institutions he demonstrates how the rules can be learned and applied in different contexts.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 140mm x 210mm
    Aantal pagina's : 304
    Uitgeverij : Laurence King Publishing
    ISBN : 9781786279484
    Datum publicatie : 03-2021
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 17,99

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Niet leverbaar
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen