€ 19,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

In goede en kwade koersdagen

M. Heijl • Boek • paperback

  • Samenvatting
    In goede en kwade koersdagen

    Wat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereerste
    prehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciële belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig.

    In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis van het
    huwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 171mm x 230mm
    Aantal pagina's : Niet bekend
    Uitgeverij : Arko Sports Media BV
    ISBN : 9789054721574
    Datum publicatie : 04-2011
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 19,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Zondag voor 21.00 uur besteld, dinsdag in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen