Wij werken op volle kracht, er is geen vertraging in productie en levering door het Coronavirus. Meer informatie via deze link.

€ 58,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Internationale marketing

Svend Hollensen • Boek • paperback

  • Samenvatting
    In Internationale marketing komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject:
    * de beslissing tot internationaliseren
    * welke markten te betreden
    * de keuze voor strategie├źn die daartoe gehanteerd worden
    * het ontwerpen van het exportplan
    * de toepassing van dit plan

    Door dit traject van beslissingen te volgen biedt Internationale marketing een compleet overzicht van het vakgebied exportmanagement. Met zowel lokale als internationale voorbeelden, actuele cases, vragen en opdrachten is er bovendien een goede balans tussen theorie en praktijk.

    Internationale marketing is door de toegankelijke schrijfstijl en aansprekende voorbeelden zeer geschikt voor studenten in het hoger onderwijs.

    Op de bijbehorende website www.pearsoneducation.nl/hollensen zijn per hoofdstuk meerkeuzevragen te vinden waarmee de student zelf zijn kennis kan toetsen. Daarnaast worden er extra cases aangeboden.

    Svend Hollensen is als docent Internationale Marketing verbonden aan de Universiteit van Zuid-Denemarken. Daarnaast is hij gastdocent aan de London Metropolitan University. De Nederlandse bewerking is verzorgd door Hans Engbers en Angelo Mulder. Hans Engbers is als docent Internationale Marketing verbonden aan de Saxion Hogeschool Enschede. Angelo Mulder is werkzaam als innovatieadviseur bij Syntens. Daarnaast doceert hij aan de Academie voor Deeltijd van de Avans Hogeschool te Breda.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 195mm x 265mm
    Aantal pagina's : 430
    Uitgeverij : Pearson Benelux B.V.
    ISBN : 9789043018364
    Datum publicatie : 07-2010
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 58,50


niet beschikbaar

niet beschikbaar

0-2 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen