Wij werken op volle kracht, er is geen vertraging in productie en levering door het Coronavirus. Meer informatie via deze link.

€ 79,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Meer van deze auteur

  • Cover 1
    1 (boek)
  • Cover Opgaven en cases
    Opgaven en cases (boek)

Marketing Kernstof

John Smal • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel onderdeel van marketing. De nieuwe editie voldoet aan de meest recente NIMA-exameneisen voor de examens voor de module NIMA A1 Marketing Medewerker en de specialisatiemodule NIMA A2 Marketing Medewerker. Bij dit boek is een apart opgavenboek beschikbaar Marketing Kernstof Opgaven. - Zeer complete introductie op het vakgebied marketing; - sluit aan bij NIMA-A exameneisen; - rijke digitale ondersteuning en apart oefenboek Marketing Kernstof Opgaven. Bij dit studieboek hoort een rijke digitale leeromgeving, Prepzone. https://campagnes.noordhoffuitgevers.nl/prepzone-titellijst/) Met Prepzone kunnen studenten zich slim voorbereiden op tentamens dankzij oefentoetsen, video’s en begrippentrainers. Ze krijgen twee jaar toegang tot Prepzone met de code voorin hun nieuwe boek. Docenten kunnen met Prepzone profiteren van extra lesmateriaal, opdrachten, collegesheets en casuïstiek door in te loggen met hun Noordhoff docentaccount. Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Doelgroep Geschikt voor hbo-studenten die een commerciële, bedrijfskundige of bedrijfseconomische opleiding volgen en voor studenten en professionals die zich voorbereiden op het NIMA A-examen. Het boek is te gebruiken vanaf de propedeuse. De auteur Hans Vosmer is docent Marketing Management aan Nyenrode Business Universiteit. Eerder was hij docent aan de opleiding Commerciële Economie van Hogeschool van Amsterdam. Hij zat in de examencommissie van het NIMA.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 181mm x 249mm
    Aantal pagina's : 620
    Uitgeverij : Noordhoff
    ISBN : 9789001593551
    Datum publicatie : 11-2019
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 79,95


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen