Niet leverbaar

×

€ 61,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Marketing

Gary Armstrong • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Marketing, de essentie, 13e editie

    Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing.
    Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie - van begin tot eind - op een heldere en bondige manier.

    Deze nieuwe editie van Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant, om er waarde van de klant voor terug te krijgen.

    Dankzij tal van actuele en aansprekende voorbeelden uit de marketingpraktijk, en de online ondersteuning via de digitale leeromgeving MyLab | Nederlandstalig blijft het boek langer zijn waarde behouden en wordt het aantrekkelijker om het te lezen en te bestuderen.

    MyLab | Nederlandstalig
    In MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal, zoals:
    * Een interactieve eText met veel extra illustratief materiaal, zoals filmpjes, links en animaties
    * Een begrippentrainer
    * Toetsvragen
    * Cases en opdrachten
    * Alle figuren en tabellen in PowerPoint

    Voor docenten staan op het docentengedeelte van MyLab verdiepingsmateriaal, samenvattingen van de hoofdstukken in PowerPoint en extra opdrachten en uitwerkingen.

    Gary Armstrong is bekroond hoogleraar voor bachelorstudenten bedrijfswetenschappen. Philip Kotler, eveneens hoogleraar, is een van de toonaangevende autoriteiten op het gebied van marketing. De Nederlandse bewerking is verzorgd door Ton Borchert en Paul van der Hoek. Ton Borchert is als hogeschooldocent Marketing verbonden aan Hogeschool Utrecht en Paul van der Hoek is opleidingsmanager aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 171mm x 240mm
    Aantal pagina's : Niet bekend
    Uitgeverij : Pearson Benelux B.V.
    ISBN : 9789043033954
    Datum publicatie : 06-2016
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 61,50

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Niet leverbaar
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen