€ 29,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

2021-2022

Redactie Marketingfacts.nl • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Met het Marketingfacts Jaarboek ben je in één keer bij als het gaat om relevante statistieken, trends en best practices. Met de input van experts is het Jaarboek een niet te missen naslagwerk voor marketingprofessionals, -geïnteresseerden en -studenten.

    Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden. Om die reden is marketing-vakblog Marketingfacts.nl aan het begin van vorig decennium ontstaan en om die reden schrijven honderden vakgenoten en specialisten dagelijks mee aan het up-to-date houden van kennis over marketing. Met insights, onderzoek, nieuwe ervaring en opinie over het vak houden professionals in marketing, communicatie en sales elkaar scherp en op de hoogte. Het NIMA Marketingfacts Jaarboek biedt lezers een unieke samenstelling van hoofdstukken en hot topics over precies die onderwerpen en deelgebieden van marketing waar de veranderingen het snelst gaan, met de meest recente trends, cijfers en best practices. Enerzijds is het een handboek over de basics van het vak: van marketingstrategie tot customer experience en álle stappen die daartussen liggen. Het is ook een jaarlijkse update van veranderingen en ontwikkelingen om in de gaten te houden, geschreven door de grootste specialisten die we bereid hebben gevonden een hoofdstuk of hot topic uit te werken. Het jaarboek is daarmee een lesboek en naslagwerk ineen, waarbij ieder onderwerp van kop tot staart wordt uitgelegd en toegelicht. Daarnáást besteden we dit jaar speciale aandacht aan Moreel Marketing Leider(schap), Young Professionals in Marketing, Duurzaam Transformeren en de bouw van een Schaalbaar Marketingteam.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 147mm x 210mm
    Aantal pagina's : 394
    Uitgeverij : Marketingfacts B.V.
    ISBN : 9789078972105
    Datum publicatie : 07-2021
  • Inhoudsopgave
    Hoofdstukken -Marketingstrategie -Brand Management -Brand Design -Data Analytics -Algorithmic Advertising -Contentmarketing -Media -Search -Innovatie -Pricing Management -Customer Experience Hot Topics -Schaalbaar Marketingteam -Young Professionals in Marketing -Duurzaam Transformeren -Moreel Marketing Leider(schap)
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 29,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen