€ 28,00


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Opzouten!

Guido Thys • Boek • hardback

  • Samenvatting
    Volgens klanten kunnen de meeste leveranciers gewoon opzouten. Dat verklaart waarom evaluatiecijfers niet door het plafond heen knallen, ondanks de vele miljoenen die jaarlijks in klantbejegening gepompt worden. De oorzaak? Leveranciers -van producten zowel als van diensten, profit zowel als non-profit, denken nog steeds niet vanuit het perspectief van hun klanten. Dit is het enige boek over klantwaarde dat ooit geschreven is door een klant. Het legt de weeffouten bloot die uw klantstrategieën laten stagneren. Het laat zien dat nieuwe hypes (de klantreis, NPS,…) meer van hetzelfde zijn en klanten daardoor uiteindelijk steeds verder uit beeld raken. U mist kapitalen aan kansen. Hebt u het inzicht en de moed om niet meer mee te doen met de hypes? Om niet voortdurend aan uw ladder naar succes te sleutelen, maar om de ladder tegen een andere muur te zetten? Luister dan naar uw klanten: ze smeken al jarenlang om minstens acht disruptieve innovaties, niet in uw producten maar in uw ruilprocessen. Dit boek is een met humor gekruide injectie in de vastgelopen wereld van (product)marketing, communicatie, verkoop, service en distributie. In alle branches. Het biedt tientallen handreikingen en honderden suggesties aan ondernemers, bestuurders, directieleden, managers en leidinggevenden die het “klantbeleid” bepalen. En vanaf morgen hopelijk een nieuw elan geven. Guido Thys is al meer dan 35 jaar geboeid door de interactie tussen klanten en leveranciers én hij is zelf al meer dan 50 jaar klant. Na 17 boeken en meer dan 2.300 presentaties en workshops is hij een gevestigd dwarsdenker.

    Volgens klanten kunnen de meeste leveranciers gewoon opzouten. Dat verklaart waarom evaluatiecijfers niet door het plafond heen knallen, ondanks de vele miljoenen die jaarlijks in klantbejegening gepompt worden. De oorzaak? Leveranciers -van producten zowel als van diensten, profit zowel als non-profit, denken nog steeds niet vanuit het perspectief van hun klanten. Dit is het enige boek over klantwaarde dat ooit geschreven is door een klant. Het legt de weeffouten bloot die uw klantstrategieën laten stagneren. Het laat zien dat nieuwe hypes (de klantreis, NPS,...) meer van hetzelfde zijn en klanten daardoor uiteindelijk steeds verder uit beeld raken. U mist kapitalen aan kansen. Hebt u het inzicht en de moed om niet meer mee te doen met de hypes? Om niet voortdurend aan uw ladder naar succes te sleutelen, maar om de ladder tegen een andere muur te zetten? Luister dan naar uw klanten: ze smeken al jarenlang om minstens acht disruptieve innovaties, niet in uw producten maar in uw ruilprocessen. Dit boek is een met humor gekruide injectie in de vastgelopen wereld van (product)marketing, communicatie, verkoop, service en distributie. In alle branches. Het biedt tientallen handreikingen en honderden suggesties aan ondernemers, bestuurders, directieleden, managers en leidinggevenden die het "klantbeleid" bepalen. En vanaf morgen hopelijk een nieuw elan geven. Guido Thys is al meer dan 35 jaar geboeid door de interactie tussen klanten en leveranciers én hij is zelf al meer dan 50 jaar klant. Na 17 boeken en meer dan 2.300 presentaties en workshops is hij een gevestigd dwarsdenker.
  • Productinformatie
    Binding : Hardback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 174mm x 249mm
    Aantal pagina's : 240
    Uitgeverij : Dwarsdenkerij, de
    ISBN : 9789082028263
    Datum publicatie : 10-2017
  • Inhoudsopgave
    Inhoudsopgave 10 Noodkreet! 13 30 jaar rondjes draaien 19 Resumé van wat u boven het hoofd hangt 31 Deel I: De basis 37 1.1. Waarde 46 De Klantwaardeformule 56 De vraag achter de vraag achter de vraag 68 Beleving is ook een behoefte 82 Geld, tijd en energie 93 1.2. Onderscheidend en actueel 109 Goed) beter, best: drie niveaus van waarde 113 Slim, slimmer, slimst: drie werkgebieden 119 Bingo! 126 1.3. De kreupele organisatie 130 Moraliteit: het doel 135 Authenticiteit: core essence 149 Betrouwbaarheid 156 Deel II: De uitvoering 165 Laat de mythes los 172 Gooi het roer om 186 Pas uw woordenschat aan 201 Wat als het dan toch misgaat? 206 Zo. En nu? Waarde creëren 211 Bijlagen 217 Volgende Stappen 225 Sprookje 233
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 28,00

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen