€ 19,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Reclame en de Kunst van het Hacken

De superrealiteit - deel 1

Antoni Dol • Boek • paperback

  • Samenvatting
    In een toekomst waarin Mixed Reality het nieuwe paradigma is, hebben advertenties de vorm aangenomen van menselijke AdBots, die doelpersonen persoonlijk aanspreken om ze een aanbod te doen op basis van wat het reclamebureau AdIntel van ze weet. Alles wat AdIntel weet van mensen laat de directeur visualiseren als poppen in Mixed Reality. Hoe meer ze weten, hoe gedetailleerder de poppen.
    Een anonieme kunstenaar hackt de advertenties en zet ze om naar kunstwerken die gericht zijn op een enkele doelpersoon. De hacks vinden plaats in de openbare ruimte en de opnames ervan worden als kunstwerken verkocht in een galerie.
    De cybercrimedetective Adriaan Hamelink krijgt opdracht om de kunstenaar op te sporen en de hacks te laten stoppen. Adriaan begeeft zich in de wereld van AdBots en Profielen en komt in aanraking met een verzetsgroep die de kunstenaar helpt en zich tegen de macht van het reclamebureau verzet.Dat zet Adriaan aan het denken over privacy en zijn eigen rol in deze geschiedenis.
    Welke kant kiest Adriaan?
    Komt hij achter de identiteit van de kunstenaar?
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 148mm x 210mm
    Aantal pagina's : 204
    Uitgeverij : io independent publisher
    ISBN : 9789083044064
    Datum publicatie : 02-2020
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 19,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



3-4 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen