€ 40,60

ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Meer van deze auteur

  • Cover De gereformeerde graaf
    De gereformeerde graaf (boek)
  • Cover Jean de Labadie en zijn volgelingen
    Jean de Labadie en zijn volgelingen (boek)

Leerwerkboek

Henk Tijssen • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Basisboek Marketing en Communicatie 1 is een echt basisboek dat studenten helpt marketing en communicatie te begrijpen en in perspectief te zien. Belangrijke onderwerpen als de marketingmix, communicatievormen, beleid, strategie en planning komen uitgebreid aan de orde. Ook detailhandelsmarketing komt aan bod. Voor de begrippen in dit boek zijn de NIMA definities gebruikt, wat het boek ook zeer geschikt maakt ter voorbereiding op NIMA examens. De uitgave Marketing en Communicatie 1 maakt deel uit van de methode Rendement. Marketing en Communicatie 1 sluit volledig aan bij de kwalificatiedossiers Commercie & Marketing en Communicatie & Evenementen. Rendement - Methode voor de commerciële beroepen De methode Rendement biedt lesstof op mbo-niveau voor de opleidingen Medewerker marketing en communicatie, (Junior) Accountmanager, Commercieel medewerker en Medewerker evenementenorganisatie. Het materiaal sluit volledig aan bij de eisen van de nieuwe kwalificatiedossiers. Rendement sluit daarnaast volledig aan op de NIMA A1-eindtermen. Het werken met Rendement biedt daarmee het grote voordeel dat studenten zich direct voorbereiden op het NIMA A1-examen, zonder dat er aanvullend lesmateriaal nodig is. Veel grote bedrijven en werving en selectiebureaus vragen in hun vacatures voor commerciële functies om een NIMA-diploma. Tevens wordt er bij de ontwikkeling nauwe aansluiting gezocht bij Stichting Praktijkleren. Het werken met Rendement vergroot de kansen op de arbeidsmarkt. De serie Rendement houdt nadrukkelijk rekening met leerstijlen van studenten en onderwijsstijlen van docenten. De student wordt uitgenodigd om op een eigen manier de leerstof en opdrachten te verwerken, waarbij een doel voorop staat: voorbereiden op succes in een commercieel beroep. Rendement heeft een doordachte didactische opbouw met een heldere structuur. De methode is ingedeeld in zes herkenbare leerfasen: oriëntatie (met startcasus en prikkelende vragen), theorie, verwerking (inclusief veel kennis- en inzichtvragen), toepassing (waaronder casussen die het nadenken bevorderen), evaluatie en toetsing. Door deze indeling is de methode passend voor iedere student, ongeacht de leerstijl. Klassikaal, individueel of in groepsverband: Rendement is de ideale basis voor een commerciële opleiding. Bovendien wordt er aandacht besteed aan de verschillende niveaus, de aansluiting op het vmbo en de doorstroming naar het hbo.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 169mm x 240mm
    Aantal pagina's : 400
    Uitgeverij : ThiemeMeulenhoff bv
    ISBN : 9789006372274
    Datum publicatie : 05-2016
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 40,60

niet beschikbaar

niet beschikbaar

Voor 23:15 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen