Wij werken op volle kracht, er is geen vertraging in productie en levering door het Coronavirus. Meer informatie via deze link.

€ 29,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Meer van deze auteur

  • Cover Verkopen via Bol.com & Dropshipping | Een gouden combinatie
    Verkopen via Bol.com & Dropshipping | Een gouden combinatie (boek)

Verkopen via Bol.com & Dropshipping | Een gouden combinatie

Leer het best bewaarde geheim van online verkopen

Thierry Fijn & Ismail Ta • Boek • paperback

  • Samenvatting
    In dit boek worden de basisfundamenten behandeld over de twee e-commerce businessmodellen: dropshippen & verkopen via Bol.com. Daarnaast leer je hoe je deze twee uiteindelijk kunt gaan combineren met elkaar voor een optimale groei.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 165mm x 240mm
    Aantal pagina's : 87
    Uitgeverij : E-com Academy
    ISBN : Niet bekend
    Datum publicatie : 02-2021
  • Inhoudsopgave
    Inhoudsopgave
    Inleiding................................................................................................................................................ 1
    Dropshippen ....................................................................................................................................... 5
    De basis ............................................................................................................................................ 5
    Om te beginnen…...................................................................................................................... 5
    Het dropship-model ................................................................................................................. 5
    De webshop..................................................................................................................................... 7
    General, Niche of One Product Store? ................................................................................... 8
    De resultaten van nu................................................................................................................. 10
    Testfase dropshipping............................................................................................................... 10
    Waarom je niet gelijk moet branden ................................................................................... 11
    Het opstarten van je dropship-business............................................................................. 12
    Hoe kies je een geschikte domeinnaam?............................................................................ 12
    Hoe koop je een domeinnaam?.............................................................................................. 12
    Een logo maken ........................................................................................................................... 13
    Een thema kiezen voor je website ........................................................................................ 13
    Product research......................................................................................................................... 16
    Product research methodes................................................................................................ 16
    Gluren bij je concurrenten................................................................................................... 17
    De juiste leveranciers vinden ................................................................................................. 19
    Sourcing agent ............................................................................................................................. 19
    Facebook ads................................................................................................................................ 20
    Facebook ads basics............................................................................................................... 21
    CBO Campagnes .......................................................................................................................... 23
    Hoe stel je een CBO campagne in?.................................................................................... 24
    CBO Take Aways ...................................................................................................................... 24
    Targetting ...................................................................................................................................... 25
    De juiste doelgroep vinden...................................................................................................... 25
    De juiste creative kiezen .......................................................................................................... 27
    Facebook ads opschalen........................................................................................................... 28
    Retargeting ads............................................................................................................................ 30
    Aangepaste doelgroep maken ............................................................................................ 30
    Brand opbouwen......................................................................................................................... 30
    Verkopen via Bol.com.................................................................................................................... 31
    De basis .......................................................................................................................................... 31
    Wat zijn realistische resultaten? ........................................................................................... 32
    Hoe snel kan ik deze resultaten behalen? Wat kan ik verwachten?......................... 34
    Maand 1:..................................................................................................................................... 34
    Maand 2:..................................................................................................................................... 34
    Maand 3 t/m 6:......................................................................................................................... 34
    Maand 6 t/m 12:....................................................................................................................... 34
    Oké, dit klinkt interessant zal je denken..! Maar waar begin je? ............................... 35
    Administratie en het inschrijven bij de Kamer van Koophandel ........................... 35
    Zakelijke rekening aanvragen en je bedrijf/merknaam............................................ 35
    Het partnerschap met Bol.com.......................................................................................... 36
    Oké, mijn Bol-store is geopend, wat is de next step?..................................................... 37
    Inspiratiefase ........................................................................................................................... 37
    Data ............................................................................................................................................. 38
    Rechten....................................................................................................................................... 46
    De leverancier .......................................................................................................................... 47
    De prijscheck ............................................................................................................................ 49
    Na je onderzoek ga je inkopen, wat komt erbij kijken? ................................................ 52
    Oké, we hebben ons artikel ingekocht en weten waar we op moeten letten, en
    nu gaan we ons artikel aanbieden........................................................................................ 54
    Wat zijn goede productfoto’s, productbeschrijvingen en producttitels? ................ 59
    Productfoto’s ............................................................................................................................ 59
    Productbeschrijvingen.......................................................................................................... 64
    Producttitel............................................................................................................................... 70
    Voorbereiden voor je bestellingen........................................................................................ 78
    De optimaliseringen................................................................................................................... 79
    Het algoritme ........................................................................................................................... 79
    Koopblok.................................................................................................................................... 80
    Retourreden verbeteren ...................................................................................................... 80
    Mobiel gebruik......................................................................................................................... 81
    Private labeling........................................................................................................................ 83
    De combinatietactiek.................................................................................................................... 84
    Van dropshippen + Bol.com..................................................................................................... 84
    Van Bol.com + eigen webshop ................................................................................................ 84
    Tot slot................................................................................................................................................ 85
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 29,95


niet beschikbaar

niet beschikbaar

3-5 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen