€ 9,95

PRINT boek

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

5 kilo afvallen in 7 dagen

Met schema, recepten en een boodschappenlijst!

Aiden Barok & Dieuw Thonet, DHSc, MPH, BSN, RN., • ebook • epub

  • Samenvatting
    Jij wilt afvallen. Je wilt er beter uitzien. Je wilt je beter voelen, geestelijk en lichamelijk. Dit boek is een goede start. Het is een stapsgewijs boek met doelen, je persoonlijke motivatie, een werkboek voor een week, een schema met foto's hoe het te doen met ook lekkere gezonde recepten en een boodschappenlijst. Je wordt als het ware bij de hand genomen en we doen het samen, voor een week, om in het ritme te komen.
    In dit boek leer je waarom en wat je moet veranderen als je gewicht wilt verliezen.
    Aan het einde van het boek krijg je een werkboek, een schema voor een week dat je elke dag kan volgen, stapsgewijs, van s'morgens vroeg totdat je naar bed gaat. Een week lang; wat je drinkt, wat je eet, hoe je het maakt en wanneer je een oefening (met foto's) moet doen. Je hoeft het niet te volgen, maar om een start te hebben dat je helpt in een verandering in je gedrag, zodat je gewicht verliest en gezonder leeft?
    Dit is een makkelijk te volgen boek en als je eenmaal het ritme te pakken hebt kan je erop rekenen dat je erg blij zal zijn met je nieuwe lijf.
    Verlies 5 kilo in 7 dagen!
    Je zult zien dat je je beter voelt, je er beter uitziet en je gewoon heel veel sterker in je schoenen staat om de zaken te regelen die je altijd al wou doen.
    Ik ben een Amerikaans verpleegkundige en heb voor mijn patiënten dit traject uitgewerkt. Zoals je vast weet wonen hier veel dikke mensen. Door mijn beroep kan ik je zeggen dat met dit proces, in dit boek beschreven, je veel baat zult vinden, zoals vele Amerikanen al in je voetstappen hebben gelopen.
  • Productinformatie
    Binding : Epub
    Auteur : Aiden Barok & Dieuw Thonet, DHSc, MPH, BSN, RN.,
    Bestandstype : epub
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Digitaal watermerk (social DRM)   Informatie 
    Uitgeverij : Pumbo
    ISBN : 9781687140593
    Datum publicatie : 10-2019
  • Inhoudsopgave
    INHOUDSOPGAVE

    Introduktie x

    Hoofdstuk 1 Stappen ondernemen voor je begint 1
    Stap 1: Gister is voorbij 1
    Stap 2: We gaan doelen zetten 2
    Stap 3: Begin niet met lege handen 2
    Stap 4: Maak een plan dat bij jou past 3
    Stap 5: Vier je behaalde resultaat 3

    Hoofdstuk 2 Vasten, hoe doe je dat? 5
    Geen witte suiker meer 6
    Body cleaner 8
    Wortel/appel 9
    Energy shake 9
    Digestieve speciaal 9
    Super juice 10
    Ochtend juice 10
    Groene drank 10
    Voor je naar bed gaat 11
    Banaan vet-eter smoothie drank 11
    Bessen detox 12
    Lemon berry appel cider azijn drank 12
    Sap voor cellulitis en vetafscheiding 13
    Buikvet brandende komkommer drank 14
    Meloen drank 14
    Super belly fat cutter-drank 15

    Hoofdstuk 3 Begrijp afvallen 16

    Hoofdstuk 4 Water dat je vasthoudt 18
    Waarom hou je je water vast? 18
    Krijg een slankere lijn 19
    Controle over je emoties 19
    Negatieve consequenties van emotioneel eten 20
    Stop de vicieuse cirkel 20

    Hoofdstuk 6 Water is belangrijk in gewichtsverlies 21
    De voordelen van water 21
    Hoeveel water heb je nodig 22

    Hoofdstuk 7 Kruiden, vitaminen en andere supplementen 23
    Natuurlijke supplementen ter overweging 23

    Hoofdstuk 8 Laten we het over de W.C. hebben. 24

    Hoofdstuk 9 Lichamelijk training 25
    Lichamelijke training is je vriend, niet je vijand 25
    Plezier in je training 25

    Hoofdstuk 10 Maak meer spieren, verminder je vet 27
    Bereken je lichaams vet 27
    Basis training 28
    De juiste training 28

    Hoofdstuk 11 Blijf gemotiveerd 30
    Creëer hoogte punten 30
    Verwen jezelf 31
    Check je motivatie 31
    Journaal of dagboek 32
    Vraag om hulp 32

    Hoofdstuk 12 Neem je rust 33
    De voordelen van een goede nachtrust 33
    Maak een inventaris hoe je slaapt 33
    Slaap beter 34

    Hoofdstuk 13 Zeven dagen Kick start 35
    Bereid je voor 35
    Voorbeeld dag plan 35
    Hoe verder 36

    Hoofdstuk 14 Medische gevolgen van afvallen 37
    En nu? 37
    Waarom "DIET PRODUCTEN" niet werken 37
    Vrij van antibiotica 39
    Vrije bereik 39
    GMO-vrij 39
    Grass voer 39
    Weiland opgegroeid 40

    Hoofdstuk 15 Werkboek 41
    Introduktie 41

    DAG 1 42
    Groen smootie 42
    Oefeningen Jumping Jacks 43
    Oefeningen Hoge knieën 44
    Zalm omelet 44
    Tonijn wrap 46
    Munt limoen detox drank 47
    Oefeningen Hurk op en neer 48
    Oefeningen Plankslinger 48
    Kip curry 50
    Hummus met komkommer 51
    Afslanker drank 51

    Dag 2 52
    Frambozen banaan kokos smootie 52
    Push-ups 53
    Burpees 53
    Spinazie champignons omelet 54
    Crunchy kale salad 56
    Oefeningen Lunges 57
    Oefeningen Cross body heal touches 58
    Chicken almond butter stir fry 59
    Afslanker drank 60

    Dag 3 61
    Chocolate banana smoothie 61
    Oefeningen Jogging op zijn plaats 62
    Oefeningen Butt kicks 62
    Groente omelet 63
    Kip cobb salade 64
    Super belly fat cutter-drank 65
    Oefeningen met één been 66
    Oefeningen Berg beklimmers 67
    Super groente schaal 68
    Afslanker drank 69

    DAG 4 70
    Groen smoothie 70
    Oefeningen dips 71
    Oefeningen Side plank dips 71
    Blueberry hemp seed porridge 72
    Chicken quinoa avocado salad 73
    Oefeningen In en uit squats 74
    Oefeningen Schouder taps 75
    Beef & broccoli 76
    Afslanker drank 77

    DAG 5 78
    Body cleaner 78
    Oefeningen Touwtje springen 79
    Oefeningen Knie drives 79
    Appel kaneel cereal 80
    Tuna salade & komkommer 81
    Wortel/appel 82
    Oefeningen Geef je over 83
    Oefeningen Plank jacks 83
    Courgette spagetti & bolognese 84
    Afslanker drank 85

    DAG 6 87
    Digestieve speciaal 87
    Oefeningen V-ups 88
    Boerenkool avocado omelet 88
    Power bowl 90
    Groene drank 91
    Sumo squat-pulsen 92
    Oefeningen Gluten bruggen 92
    Shrimp pad thai 93
    Afslanker drank 94

    DAG 7 95
    Super juice 95
    Oefeningen Jumping jacks 95
    Oefeningen Butt kicks 96
    Mini omelettes 97
    Turkey lettuce burgers 98
    Oefeningen 180 Squat jumps 99
    Oefeningen Russian twist 99
    Tzatziki lam burgers 100
    Afslanker drank 101

    BONUS OEFENINGEN 103
    Oefeningen Duwen van de windmolen 103
    Oefeningen Teen touch crunches 103
    Oefeningen Side lunges 104
    Oefeningen Plank + beenliften 105

    Hoofdstuk 16 Schema, boodschappen & voorraad lijst / wat eet ik vandaag 106
    Boodschappen lijst & voorraad 107
    Boodschappen ;ijst vers elke dag 108
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 9,95

PRINT boek

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

direct, via download
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

Het zou natuurlijk helemaal te gek zijn als wakker wordt met een slanke lijn. Helaas pindakaas, dat gebeurt jammer genoeg niet. Gewichtsverlies, of afvallen kost tijd. Maar dat betekent niet dat het ongelofelijk veel tijd gaat kosten. Met een paar veranderingen kan je een goed begin maken met geweldig resultaat in de eerste week!
In alle eerlijkheid, je zult niet veel vet verliezen in de eerste 7 dagen. Wat er de eerste week voornamelijk gebeurt is het kwijtraken van extra water en giften dat je lichaam vasthoudt en een gedeelte is gewoon een gezwollen dikke buik met gas, dat wordt weggewerkt. Hoe het ook zij, na 7 dagen voel je je beter en zie je er stukken beter uit!

Nou vraag je je af; en hoe ga ik dat precies doen? Nou, je krijgt alle informatie hier in dit boek en aan het einde zie je een werkboek dat de hele dag voor je uitlegt, recepten, oefeningen en boodschappenlijst.

Bijvoorbeeld in Hoofdstuk 1 leer je precies hoe je je hoofd en lichaam bereidt om al die kilo's af te vallen.

In Hoofdstuk 2 leer je over "vasten", de voordelen en de nadelen, en wat je kan doen om je snel beter te voelen.

In Hoofdstuk 3 leer je goede eetgewoontes en niet alleen om extra gewicht te verliezen maar zeker om het eraf te houden in de toekomst.

In Hoofdstuk 4 praten we over een opgezwollen buik met gas. Waarom gebeurt dat en hoe voorkom je dat?

In Hoofdstuk 5 gaat over het emotioneel eten in tegenstelling van echt fysiek honger hebben. We praten over wat de redenen zijn achter dit emotioneel eten. Je kan erachter komen wat jouw reden is waarom je overeet. Dan kan je werken aan het echte emotionele probleem en jezelf beter maken met als resultaat dat je echt gewicht verliest dat blijft!

In Hoofdstuk 6 praten we over water en waarom het van essentieel belang is in het proces van gewichtsverlies. Je zult ontdekken hoeveel water je echt nodig hebt.

In Hoofdstuk 7 leer je welke nutriënten en voeding een wapen zijn tegen gewicht en welke je beter kunt laten liggen.

In Hoofdstuk 8 praten we over je darmen, een gezond balans van bacteriën in je darmen bepalen het proces van je gewichtsverlies. Het is dus belangrijk te weten hoe je je darmen kan helpen zodat je gewichtsverlies sneller gaat.

Hoofdstuk 9 gaat specifiek over lichamelijke training en hoe je in plaats van er tegenop zien, je er veel plezier in hebt en je je ernaar verheugd.

Een van de belangrijke facetten in calorie verbranden, zelfs als je niet actief bent, is het vermeerderen van je spieren. Dit leer je in Hoofdstuk 10.

Gemotiveerd blijven is een cruciaal punt dat wordt besproken in Hoofdstuk 11. We hebben het over tips maar hebben ook wat truckjes die we met je delen.

In Hoofdstuk 12 gaan we over waarom een goede nachtrust van belang is en wat je kan doen om je nachtrust te verbeteren.

Je vraagt je vast af, hoe begin ik? Nadat je alle pagina’s in het boek gelezen hebt, begrijp al een heleboel. De eerste stappen, voordat je met het werkboek begint daar gaat Hoofdstuk 13 over.

Voor het geval dat je niet echt tevreden met je resultaat hebben we ook een Hoofdstuk 14. Dat gaat over medische reden waarom dat het geval zou kunnen zijn. Het gaat over de basis van ons welzijn, die ene cel in ons lichaam die goede voeding nodig heeft om goed te funktioneren.

Hoofdstuk 15 is het werkboek. Hier krijg je dag taken. Op dag 1 doe je dit, op dag 2 dat. Dit werkboek is voor 7 dagen. Lichamelijke oefeningen en recepten.

Hoofdstuk 16 is je week schema, boodschappen en voorraad lijst voor de ene week dat je het werkboek volgt.
Een ding is zeker, je krijgt allemaal tips en truckjes in dit boek zodat je je doel van gewichtsverlies kan bereiken voor eens en altijd!


Hoofdstuk 1
Stappen ondernemen voor je begint

Heb je al jaren moeite met gewichtsverlies? Je begint en dan lijkt het alsof je binnen no time je gewicht weer op je oude niveau hebt? Als je ja zegt op deze vraag, wanhoop dan niet want je bent nu op weg eens en voor altijd naar gewichtsverlies!
Je begint in de eerste week om je lichaam te (her)leren hoe metabolisme werkt, precies zoals het hoort te werken! Dit kan je doen zolang je de richtlijnen van dit boek volgt.
Als eerste moet je zorgen dat je lichaam gereed is voor de "tune-up". Daarom adviseer ik je dat je de tijd neemt om contact op te nemen met je huisarts en bespreekt of jouw medische conditie okay is met de adviezen je je in dit boek krijgt. Als je huisarts zegt dat het okay is volg dan deze stappen om weer energie in je lijf te krijgen!

Stap 1: Gister is voorbij
Ook als je al eerder hebt geprobeerd om af te vallen en het was geen succes, geen probleem. Bedenk dit; geen 2 mensen zijn hetzelfde en je moet specifieke dingen leren die je helpen met je gewicht verlies, inclusief de dingen die je tegenhouden om je doel te bereiken.
Het is een feit dat je dit boek hebt opgepakt omdat je gewicht wil verliezen en dat is een geweldig doel en een heel goed teken! Het betekent dat je gelooft dat je het kunt en dat is het halve werk!
Dus hou het verleden in het verleden, gisteren is voorbij. Je motivatie is wat je nodig hebt om vandaag een geweldige dag te maken. Het resultaat kan je snel zien en dus is vandaag vol met een goed gevoel van voldoening. Niet slecht eh?

Stap 2: We gaan doelen zetten
De reden dat je dit allemaal doet is omdat je een doel hebt. Dus hebben we het over je doel. Wat is je doel? Wil je een bepaald gewicht verliezen? Of wil je een bepaalde maat kleren dragen.
Het is belangrijk om er achter te komen waarom je dit wilt. Wat betekent het voor jou als je dit doel bereikt? Bijvoorbeeld; zal je je meer onder de mensen gaan vertrekken omdat je meer zelfverzekerd bent? Of misschien voel je je beter en sterker om eindelijk een salarisverhoging te bespreken met je baas? Of misschien wil je gewoon een andere baan en je voelt dat het je beter zal lukken als je een slankere lijn hebt?
Het is belangrijk om erachter te komen waarom afvallen van betekenis is voor jou. Je wilt dit weten want als je moeilijke momenten hebt in dit avontuur, dan kan je jezelf weer motiveren omdat je weet waarom je het doet!

Dus stop nu met lezen. Pak een pen en papier en schrijf jouw reden op. Maak het groot en hang het ergens waar je vaak komt zodat je je doel vaak ZIET. Het klinkt misschien kinderlijk maar het is bewezen dat een "visioen board" gewoon werkt. Het helpt je hersenen om zich op een doel te richten.

Nu weet je dat je gewicht wil verliezen en ook waarom. Nu moet je ook een paar andere feiten helder krijgen, het zal je helpen je doel te bereiken.
1) Zorg ervoor dat je je doel kan bereiken. Het moet een goed doel zijn. Als het te moeilijk is om te bereiken, raak je
gefrustreerd en dan loop je het gevaar dat je je wegloopt van dit hele traject.
2) Geef jezelf een kans

Stap 3: Begin niet met lege handen
Als je aan een nieuw project begint moet je zorgen dat je alles in huis hebt om een goed resultaat te bereiken. Dus dit is wat je doet; zorg ervoor dat je koelkast en kasten vol staat met gezonde, voedzaam eten en snacks. Zorg er ook voor dat je goede gymschoenen hebt, als ze een beetje afgedragen zijn koop dan een nieuw paar. Zo is het ook met je kleding, trek geen afdankertje aan maar een leuk setje.
Heb je je al bedacht waar je gaat trainen? Blijf je thuis of ga je naar een sportschool? (hier in dit boek is een serie huis trainingen, zodat je alles gewoon thuis kan doen, hoef je niet naar een sport school als je dat niet wilt). Uiteindelijk maakt het niet uit waar je je oefeningen doet zolang het in je plan past.

Stap 4: Maak een plan dat bij jou past
Omdat je dit boek leest, weet ik zeker dat je succes wilt hebben en gewicht zal verliezen. Daarom is het belangrijk dat je een plan hebt waar je mee kan leven. Als je je niet goed over je plan hebt nagedacht, loop je de kans dat je ermee stopt en je je gewichtsverlies niet realiseert.
Ook al weet je niet helemaal precies wat je plan is maar ongeveer, volg de instrukties in dit boek en blijf denken over jouw doel. We hebben heel wat voor je in dit boek zoals; krijg je hoofd op order, oefeningen, recepten en een boodschappenlijst.

Omdat je je levensstijl aanpast zal je een gevoel krijgen dat je iets geweldig gaat doen en je voelt je goed! Realiseer je dat je moe zal gaan voelen en misschien voel je het lood in je schoenen. Geef niet op! Na een paar dagen trainen zal je je beter voelen.
Besef je ook dat je niet je hele leven hoeft om te gooien. Kies gedeeltes van je leven waarvan je weet dat je het kan veranderen. Bijvoorbeeld: als je in het verleden fruit en groenten hebt gekocht die uiteindelijk weggooide omdat je ze verpieterde omdat je ze niet had gebruikt. Daarom koop je alleen fruit en groenten die je wilt eten, was ze en stop ze in kleine zakjes in de koelkast die je dan gewoon kan pakken en kan oppeuzelen.

Stap 5: Vier je behaalde resultaat
Je gaat hard werken om positieve veranderingen teweeg te brengen. Daarom moet je jezelf ook verwennen. Doe iets leuks voor jezelf als je een klein doel hebt bereikt, zodat je je energy hooghoudt en je voelt een geweldige bevrediging voor je harde werk.
Maar goed, denk je, wat zal ik dan doen om mezelf te verwennen? Dit zijn wat ideetjes;
• Ga een dag naar een spa
• Doe nieuwe kleren aan die je nieuwe lichaams-lijnen laat zien
• Luister naar een nieuw boek terwijl je traint
• Koop een nieuw keuken apparaatje dat je helpt met gezonder eten te maken
Probeer iets te selecteren dat je zal helpen om je doel te bereiken, zoals de laatste twee voorbeelden. De meer je doet om je levenshouding te veranderen, hoe groter de kans dat je dat dan ook een echte gewoonte gaat maken.

LEES MEER IN HET BOEK, EEN E-BOEK OF EEN PAPERBACK ! ×
SERVICE
Contact
 
Vragen