Alleen via uitgever verkrijgbaar. ×

€ 36,50


PRINT boek

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Meer van deze auteur


  • Handboek Direct Marketing 2.0 (boek)

Anatomie van de verleiding

Paul Postma • ebook • epub

  • Samenvatting
    Neuromarketing succesvol toepassen? Paul Postma legt het haarfijn uit in Anatomie van de verleiding. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd. Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling. Anatomie van de verleiding biedt een volledig overzicht van de drie neuromarketingmethoden en hun toepassingen. In deel 1 van het boek staat de theorie centraal, ondersteund met talrijke voorbeelden. Deel 2 bestaat uit praktijkcases over de drie neuromarketingmethoden. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd. In Anatomie van de verleiding leer je: hoe je met neuromarketing je concurrenten voor kunt zijn; waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen; hoe je gebruik kunt maken van de fouten in het brein; wanneer intuïtie wel en niet bedriegt; hoe jouw informatie anderen overtuigt. Anatomie van de verleiding is geschreven voor professionals en hbo-studenten marketing en communicatie.
  • Productinformatie
    Binding : Epub
    Auteur : Paul Postma
    Bestandstype : epub
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Digitaal watermerk (social DRM)   Informatie 
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789024400874
    Datum publicatie : 03-2018
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 36,50


PRINT boek

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Alleen via uitgever verkrijgbaar.
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen