Alleen via uitgever verkrijgbaar. ×

€ 21,99


PRINT boek

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Mensen raken = klanten maken

Jozefien De Feyter • ebook • epub

  • Samenvatting
    Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat van a tot z relevant en efficiënt is. Maar hoe geef je als verkoper invulling aan die uitdagende verwachting? Het RIO-model klaart voor jou de klus. Het is een methode waarmee je de aankoopvoorkeuren van je gesprekspartner in kaart brengt en exact zicht krijgt op wat nodig is om vertrouwen en samenwerking te laten ontstaan. Mensen raken = klanten maken brengt je tot de kern van het hedendaagse verkopen, maar gaat ook verder. Meer dan klanttypologie, betekent RIO het startpunt van een nieuw salestijdperk waarin waarachtig contact tussen klant en verkoper centraal staat. Integreer je als verkoper de kennis uit dit boek, dan zal niet enkel je omzet stijgen, maar ook je eigenwaarde en de positieve invloed op de mensen om je heen.
  • Productinformatie
    Binding : Epub
    Auteur : Jozefien De Feyter
    Bestandstype : epub
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Digitaal watermerk (social DRM)   Informatie 
    Uitgeverij : Lannoo Campus
    ISBN : 9789401467445
    Datum publicatie : 03-2020
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 21,99


PRINT boek

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Alleen via uitgever verkrijgbaar.
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen