€ 14,95

PRINT boek

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Social Selling

Meer omzet door slim gebruik van social media

Laura Nuhaan • ebook • epub

  • Samenvatting
    Door digiitalisering nemen klanten en prospects op een totaal nieuwe wijze hun aankoopbeslissingen. Het otwikkelen en onderhouden van relaties is ook hierdoor sterk veranderd. Marketing en Sales zullen nog meer op elkaar moeten inspelen en intenser samenwerken van het eerste contact tot het versterken van de klantrelatie. Social (digital) selling het benutten van sociale media kanalen binnen het verkoopproces is daarbij onmisbaar.

    In dit boek wordt door middel van negen stappen duidelijk hoe social selling in de eigen organisatie succesvol toe te passen. Elke stap wordt toegelicht met praktische voorbeelden, eenvoudig toe te passen modellen en tips. De wekbladen zorgen ervoor dat je direct aan de slag kunt. Dit boek bllijft actueel omdat het model dat beschreven is tijdloos is.


    Laura Nuhaan is partner bij the Andeta Group en woonde en werkte 10 jaar lang in Silcon Valley in diverse leiderschapsposities binnen marketing en sales. De laatste 4 jaar was zij werkzaam bij Microsoft. Laura is gedreven door marketing- en salesinnovatie, high tech en succesvol ondernemen.
  • Productinformatie
    Binding : Epub
    Auteur : Laura Nuhaan
    Bestandstype : epub
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Digitaal watermerk (social DRM)   Informatie 
    Uitgeverij : Andeta
    ISBN : 9789464434576
    Datum publicatie : 04-2022
  • Inhoudsopgave
    Inleiding
    1 Social selling: de basis
    2 Belangrijkste trends
    3 De impact op marketing en sales
    4 Social selling in 9 stappen
    5 Stap 1: Align
    6 Stap 2: Manage de funnel
    7 Stap 3: Plan
    8 Stap 4: Identificeer
    9 Stap 5: Word gezien
    10 Contentmarketing en social selling
    11 Stap 6: Luister
    12 Stap 7: Onderhoud (Engage)
    13 Stap 8: Verkoop, activeer je prospects
    14 Stap 9: Social selling voor bestaande klanten
    15 Implementatie

    Bijlage: aan de slag werkbladen
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 14,95

PRINT boek

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

direct, via download
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

Een definitie van social selling

Social selling is een verkooptechniek die social media en social tools
benut om zo continu een 360-gradenbeeld van klanten en beïnvloeders te krijgen en te behouden. Op dat volledige klantbeeld moet
proactief ingespeeld worden met een juiste mix van social communicatie tools ter versterking van e-mail, telefoon en persoonlijk contact.

Je kan social media zien als het zesde zintuig van een verkoper, waardoor ze
op meerdere plaatsen tegelijk kunnen zijn, meer kunnen zien, meer kunnen
horen en adequater kunnen reageren. Social selling vindt plaats wanneer
verkopers dat zintuig inzetten om te communiceren met hun potentiële
klanten en waarde toevoegen door het aanbieden van nuttige content totdat
de potentiële klant klaar is om te kopen. Dat zintuig staat verkopers toe om
hun potentiële klanten aangenaam te verrassen, in plaats van hun dag te
verstoren door koude telefoontjes en harde verkoop. Zo kan een potentiële
klant uiteindelijk in een loyale klant veranderen ×
SERVICE
Contact
 
Vragen