€ 9,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

2014

Martine Ferment • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Stichting KIRC doet onderzoek naar duurzaam, succesvol klantcontact in Nederland. De klantinteractiesector is doorlopend in ontwikkeling. Om de professionalisering te stimuleren is behoefte aan kengetallen, waarmee ontwikkelingen kunnen worden gevolgd en bedrijfsvoering kan worden vergeleken met anderen. Het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek 2014 gaat over de stand van zaken van klantinteractie in Nederland in 2014. Een schat aan managementinformatie en analyses Het resultaat van dit onderzoek bevat een uitgebreide hoeveelheid informatie over de stand van zaken rondom klantenservice, klantinteractie en contact centers in Nederland. Hiermee kunt u: kenmerken van Nederlandse contact center industrie bestuderen. Uitwisseling van best practices tussen contact center professionals faciliteren. De meest recente trends in de contact center sector volgen en gebruiken. Zo brengen we als branche gezamenlijk die duurzame, succesvolle klantcontacten een stapje dichterbij.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 150mm x 210mm
    Aantal pagina's : 44
    Uitgeverij : St. Klantinteractie Research Centrum
    ISBN : 9789491390074
    Datum publicatie : 05-2014
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 9,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen