Samenvatting
In dit boek vind je tal van praktische voorbeelden, succesvolle PR- cases en complete persberichten. Zo wordt de PR-theorie zo praktisch mogelijk gemaakt. Je ontdekt hoe snelgroeiende bedrijven als Inner Circle en Tentoo succesvol PR inzetten. Ook de PR-strategie van Sprout’s Startup van het Jaar Shypple vind je in dit boek. “Dit boek leert je denken als een journalist. Dat is een vaardigheid die elke marketeer en ondernemer kan gebruiken in de 21e eeuw” - Remco Janssen, oprichter van Silicon Canals “Een handige, compacte en vlotte handleiding voor PR. Free publicity hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn”- Patrick Kerssemakers, oprichter van fonQ en Dutch Founders Fund “PR is voor Inner Circle het kanaal om op een geloofwaardige manier bekend te worden bij onze doelgroep. Dit boek bevat tal van tips en cases hoe je daarmee aan de slag gaat” - David Vermeulen, CEO Inner Circle “PR is belangrijk voor de groei van tech-startups. In deze praktische PR-handleiding vind je veel tips, ook over hoe we Shypple met PR hebben gelanceerd” - Jarell Habets, oprichter van Shypple “Een must-read voor elke ondernemer die de waarde inziet van communicatie. Door de ideeën toe te passen uit dit boek, heb je direct rendement. Een aanrader voor elk nieuwsgierig mens” – Ralph van Hessen, oprichter van Winkelman & Van Hessen en de Big Improvement Day