€ 23,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Bovenscheidend vermogen

Adriaan Oomen • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Wat maakt bepaalde merken bijzonder, en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van andere merken. De auteur neemt je in dit boek mee op een inspirerende analyse van het Bovenscheidend Vermogen van merken. Wat is bovenscheidend vermogen, waarom is het belangrijk en wat zijn de criteria? Hij behandelt bedrijven met en zonder bovenscheidend vermogen, en geeft de lezer de tools en tips om zelf bovenscheidend vermogen te creeeren. Over de auteur: Drs. Adriaan Oomen is 'founding partner' van ADDFOCUS dat is gespecialiseerd in het ontwikkelen van het Bovenscheidend Vermogen van merken en producten. Oomen studeerde Communicatiewetenschappen met Marketing als specialisatie aan de Radboud Universiteit Nijmegen en later Management & Organisation bij TIAS. Hij heeft bijna 30 jaar ervaring als marketeer en merketeer bij o.a. PostNL, Reaal Verzekeringen en Rabobank Nederland. Bij de Rabobank won hij vrijwel alle grote reclame prijzen met de succesvolle Jochem de Bruin-campagne. Sinds 2007 is hij eigenaar van ADDFOCUS en helpt hij merken bij het bepalen van duurzaam Bovenscheidend Vermogen. Adriaan schreef eerder het boek 'Hebbes!' dat in 2012 is verschenen.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 150mm x 230mm
    Aantal pagina's : 122
    Uitgeverij : Futuro Uitgevers
    ISBN : 9789492221346
    Datum publicatie : 03-2017
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 23,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen