Niet leverbaar

×

€ 24,99


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

De toekomst van concurrentie

Venkat Ramaswamy • Boek • paperback

  • Samenvatting
    In 'De toekomst van concurrentie' laten C.K. Prahalad en Venkat Ramaswamy zien dat echte innovatie schuilt in de geïndividualiseerde ervaringscultuur van de consument, ook wel experience economy genoemd. De consument is tegenwoordig goed geïnformeerd, en maakt deel uit van netwerken waarin hij contact heeft met andere consumenten en met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm, en bepaalt daarmee voor een groot deel zelf de waarde van diensten en producten. Deze actieve houding en de technologische mogelijkheden tot interactie met anderen maken dat de consument in feite samen met bedrijven nieuwe waarde creëert. Prahalad en Ramaswamy beschrijven in dit boek de belangrijkste voorwaarden om het proces van gezamenlijke waardecreatie te laten slagen. In het tweede deel van het boek geven ze aan hoe bedrijven hun leiderschap en organisatie kunnen vernieuwen om de toekomstige concurrentiestrijd te winnen.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 150mm x 230mm
    Aantal pagina's : 263
    Uitgeverij : Business Contact
    ISBN : 9789025424770
    Datum publicatie : 10-2004
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 24,99

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Niet leverbaar
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen