€ 60,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Cliëntgericht ondernemerschap: handboek voor advocaat en notaris

Dirk J. Heuff • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Juridische kennis en ervaring zijn al een tijd niet meer de enige instrumenten om toegevoegde waarde voor cliënten te creëren. Het kennen en begrijpen van cliënten wordt steeds belangrijker om de juiste dienstverlening te (kunnen) bieden en daarmee interessante klanten en dito zaken aan te trekken. Dat gaat verder dan alleen marketing en communicatie; het vraagt om een geïntegreerde aanpak waarin cliënten en hun behoeften, medewerkers en hun ontwikkeling, en de legal tech en financiën van de praktijk met elkaar in optimale balans zijn. Dit handboek helpt daarbij. Het geeft u de inzichten en instrumenten om een gezonde praktijk verder uit te bouwen. Onderwerpen als strategie, doelgroepkeuze en propositie zijn het fundament. Deze worden verder ingevuld in de vier deelgebieden financiën, toegevoegde waarde en business development, IT/legal tech en de ontwikkeling en aansturing van uw medewerkers (human resources). Samen met de praktische, stapsgewijze methodes, voorbeelden en sjablonen in het boek, bent u in staat om het ondernemerschap in uw praktijk of kantoor naar een hoger plan te tillen. Modern denkende advocaten en (kandidaat)notarissen die snappen dat klantfocus een belangrijkere factor wordt voor het creëren van toegevoegde waarde, vinden in dit handboek de werkwijzen om echt invulling te geven aan het ondernemerschap en daarmee een duurzaam gezonde praktijk te ontwikkelen.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 170mm x 239mm
    Aantal pagina's : 370
    Uitgeverij : Boom juridisch
    ISBN : 9789462128354
    Datum publicatie : 10-2023
  • Inhoudsopgave
    Voorwoord; Over de auteur; Inleiding op ondernemerschap; Strategie → businessmodel → executie; Cliëntgericht ondernemerschap in Verschillende rechtsgebieden; Toegevoegde waarde – van woorden naar daden; Cliënten: de bestaansreden van uw praktijk; Uw aanbod aan uw cliënten (propositie-ontwikkeling); Versterk uw know-like-trust (profilering); Goede contacten worden waarde volle gespreken; Van waarde-vol gesprek naar nieuwe zaak; Het behoud van cliënten versterkt uw rendement; Legal tech en cliënt? Denk & doe CRM; Management van ondernemende professionals; Financiën & performance management; Kantoororganisatie: structuur, cultuur en operatie; Over uurtarieven, prestatiebeloning en money in the bank; Bronnen
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 60,50

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen