€ 32,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Het communicatieplan

M. Waardenburg • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Het communicatieplan:
    Opzet en uitvoering in 8 stappen
    Communicatie is een van de belangrijkste managementinstrumenten
    om de doelstellingen van de organisatie te verwezenlijken. De visie van
    de organisatie, zoals neergelegd in het mission statement, vormt daarbij
    het uitgangspunt. Communicatie vereist naast visie ook vakkennis,
    creativiteit en flexibiliteit. Een planmatige aanpak is bij dit alles een
    eerste vereiste. Zonder een heldere visie en een duidelijk plan van aanpak
    is communicatie minder effectief en de kans op mislukken groot.
    In Het Communicatieplan: Opzet en uitvoering in 8 stappen vormen de
    acht basisstappen de rode draad voor het opzetten van communicatiebeleid
    én voor de uitvoering van de dagelijkse communicatieactiviteiten.
    Over de auteur
    Drs. Marten Waardenburg (1948) is als communicatiemanager werkzaam
    bij de SFB Verzekeringsgroep N.V. in Amsterdam. Hij is sinds vele
    jaren als docent, auteur en examinator betrokken bij verschillende communicatieopleidingen
    en -examens. Daarnaast is hij hoofdredacteur van
    de Communicatiedesk, redacteur van Communicatiesignalen en auteur
    van verschillende Communicatiememo's en andere boeken op het
    gebied van communicatie.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 109mm x 185mm
    Aantal pagina's : 84
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789026730108
    Datum publicatie : 01-1999
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 32,50

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen