€ 19,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

De illusies van marktonderzoek en opiniepeilingen

Frank Wouters • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Waarom worden er jaarlijks nog miljarden besteed aan marktonderzoek en opiniepeilingen? Haarscherp toont Frank Wouters aan hoe marktonderzoeken en opiniepeilingen voortdurend de bal misslaan. Ze zijn gebaseerd op illusies. Hij moedigt ondernemers aan om weer bezig te zijn met producten waar ze zelf in geloven, politici om leiderschap te tonen en de media om kritische journalistiek te blijven bedrijven.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 156mm x 238mm
    Aantal pagina's : 140
    Uitgeverij : Reality Bites Publishing B.V.
    ISBN : 9789490783440
    Datum publicatie : 03-2017
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 19,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen