Niet leverbaar

×

€ 39,99


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

De marketingbijbel voor een digitale wereld

Bert Van Wassenhove • Boek • paperback

  • Samenvatting
    WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM?

    WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN?

    HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?

    Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.

    De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang.

    Dit boek leert je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M'en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics.

    Trefwoorden: Digitalisering marketing medium message method klanten strategie Bert van Wassenhove handleiding
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 178mm x 248mm
    Aantal pagina's : 200
    Uitgeverij : Duuren Media, Van
    ISBN : 9789492873026
    Datum publicatie : 09-2019
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 39,99

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Niet leverbaar
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen