Niet leverbaar

×

€ 34,99


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Do tell

Frederik Picard • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Stap voor stap richting een sterk duurzaamheidsverhaal

    Hoe communiceer je over je inspanningen rond duurzaam ondernemen vandaag en morgen? Doe je dat luid, stil of helemaal niet? Is onder de radar blijven een slimme manier om kritische stemmen stil te houden? Of laat je met stilzwijgen een gouden kans liggen om je merkverhaal uit te dragen? Hoe de marketing en communicatie rondom duurzaamheid aan te pakken, is een groot vraagteken bij professionals. In Do tell geven vier ervaren marketing- en communicatie-experts antwoord op deze vragen. Met hun stappenplan helpen ze bedrijven en organisaties op weg om doelgerichte stappen te zetten in het opstellen van een authentiek duurzaamheidsverhaal en er succesvol over te communiceren.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 170mm x 239mm
    Aantal pagina's : 240
    Uitgeverij : Lannoo Campus
    ISBN : 9789401496292
    Datum publicatie : 11-2023
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 34,99

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Niet leverbaar
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen