Wij werken op volle kracht, er is geen vertraging in productie en levering door het Coronavirus. Meer informatie via deze link.

€ 47,00

ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Meer van deze auteur

  • Cover Eerste Hulp Bij Eetbuien
    Eerste Hulp Bij Eetbuien (boek)
  • Cover Jouw Mindful Eetdagboek
    Jouw Mindful Eetdagboek (boek)

EHBE en Jouw mindful eetdagboek

Klaziena Waerts • Boek • loose-leaf

  • Samenvatting
    Stress eten, eetbuien, eten van 'troostvoedsel', eten uit verveling, emotie eten...al het voedsel dat je in je mond propt en waarvan je weet dat je er later spijt van krijgt, want je komt aan in lichaamsgewicht en dát wil je niet!

    En vandaag ga je leren hoe daarmee te stoppen.

    Ik ben Klaziena, gewichtsconsulente en mental coach. Zelf noem ik me bij voorkeur eetrelatie coach.
    Ook ben ik ervaringsdeskundige (22 jaar) met emotie eten en eetbuien. Samen gaan we de behoeften ontdekken achter jouw snaaigedrag, zodat je weer de controle krijgt. Ik weet hoe het is om te strijden met en te eten op een manier die je niet helpt. Maar ook dat het echt mogelijk is om dit positief te veranderen en daarmee op een plezierige manier af te vallen.

    Dit boek bestaat uit 2 delen.
    Deel 1 is EHBE, Eerste Hulp Bij Eetbuien.
    In het eerste deel laat ik je zien wat de 8 meest voorkomende oorzaken zijn van eetbuien en wat écht achter jouw eetgedrag zit. Daarna leer ik je EHBE, Eerste Hulp Bij Eetbuien. Het is belangrijk om een eetbui te stoppen voordat deze begint. Want als je eenmaal een eetbui hebt, is het ontzettend moeilijk om ermee te stoppen. Eerste Hulp Bij Eetbuien zijn 4 eenvoudige stappen om te stoppen met eetbuien, voordat ze beginnen.

    In het tweede deel ga je Jouw Mindful Eetdagboek bijhouden gedurende 4 doordeweekse dagen en 2 weekenddagen. Welke dagen dat precies zijn, is aan jou. Na het invullen van al deze dagen gaan we samen conclusies eraan verbinden en bekijken of je iets kan/wil veranderen aan je eetgedrag.

    Kom op! Samen gaan we ervoor.

    Met een warme groet,
    Klaziena Waerts, jouw eetrelatie coach
  • Productinformatie
    Binding : Loose-leaf
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 250mm x 195mm
    Aantal pagina's : 120
    Uitgeverij : Klaziena Waerts
    ISBN : Niet bekend
    Datum publicatie : 11-2017
  • Inhoudsopgave
    INHOUDSOPGAVE

    Inleiding
    DEEL 1: De 8 meest voorkomende oorzaken van eetbuien
    EHBE: Eerste Hulp Bij Eetbuien
    Stap 1: Opmerken
    Stap 2: Ademen
    Stap 3: Bewegen
    Stap 4: Bevredigen
    Hoe stoppen met het saboteren van je eetgedrag als je ‘teleurstelling’ voelt
    12 geweldige activiteiten
    DEEL 2: De voorbereiding van Jouw Mindful Eetdagboek
    Voorwaarden voor verandering van je eetgedrag
    Je innerlijke saboteurs, oftewel ‘Wat zeg jij tegen jezelf?’
    Je innerlijke saboterende gedachten herkennen
    Oefening: memo van je 'raadgever'
    Je innerlijke stemmen met betrekking tot eten
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 47,00

niet beschikbaar

niet beschikbaar

3-5 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

Ik ben Klaziena, mental coach en gewichtsconsulente. Zelf noem ik me bij voorkeur eetrelatie coach.
Ook ben ik ervaringsdeskundige (22 jaar) met emotie eten en eetbuien. Samen gaan we de behoeften ontdekken achter jouw eet- en snaaigedrag, zodat je weer de controle krijgt. Ik weet hoe het is om te strijden met en te eten op een manier die je niet helpt. Maar ook dat het écht mogelijk is om dit positief te veranderen en daarmee op een plezierige manier af te vallen.

Dit boek bestaat uit 2 delen. Deel 1 is EHBE, Eerste Hulp Bij Eetbuien.
In het eerste deel laat ik je zien wat de 8 meest voorkomende oorzaken zijn van eetbuien en wat écht achter jouw eetgedrag zit. Daarna leer ik je EHBE, Eerste Hulp Bij Eetbuien. Het is belangrijk om een eetbui te stoppen voordat deze begint. Want als je eenmaal een eetbui hebt, is het ontzettend moeilijk om ermee te stoppen. Eerste Hulp Bij Eetbuien zijn 4 eenvoudige stappen om te stoppen met eetbuien, voordat ze beginnen.
In het tweede deel ga je Jouw Mindful Eetdagboek bijhouden, gedurende 4 doordeweekse dagen en 2 weekenddagen. Welke dagen dat precies zijn, is aan jou. Na het invullen van al deze dagen gaan we samen conclusies eraan verbinden en bekijken of je iets kan/wil veranderen aan je eetgedrag. ×
SERVICE
Contact
 
Vragen