€ 55,25


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Goed nieuws in kwade tijden

P. Stamsnijder • Boek • hardback

  • Samenvatting
    Bedrijven kennen niet alleen goede, maar ook kwade tijden. De besmettingszaak
    van Coca-Cola, de moordbandencrisis van Ford en Firestone, de kinderarbeidkwestie van IKEA en de geflopte beursgang van World Online: ondernemingen komen negatief in het nieuws, al dan niet terecht. Crises zijn aan de orde van de dag.

    In dit boek betoogt Paul Stamsnijder dat een nieuwe periode is aangebroken:
    het transparantietijdperk. Wat zich binnen bedrijven afspeelt, wordt steeds
    zichtbaarder voor het grote publiek. Door internet is de grens tussen in- en
    externe communicatie vervaagd, waardoor een incident sneller dan ooit tot
    een crisis escaleert. Niet het beeld dat wordt voorgespiegeld in campagnes
    maakt de reputatie van de onderneming, maar wie zij is en wat zij doet.
    Paul Stamsnijder adviseert hoe bedrijven moeten omgaan met hun communicatie
    in deze transparantie.

    Goed nieuws in kwade tijden is het ideale praktijkboek voor de manager die
    liever niet door schade en schande wijs wil worden. Het boek biedt niet alleen
    inzicht in het fenomeen crisis, maar levert ook de praktische aanpak om zelf
    escalatie te voorkomen of te beperken. Aan de hand van vele actuele voorbeelden
    wordt aangetoond dat bedrijven zich alleen maar kunnen wapenen tegen de toegenomen transparantie door zelf transparant te zijn. Bedrijven kunnen geen geheimen meer bewaren of zaken anders voorstellen dan ze zijn.
  • Productinformatie
    Binding : Hardback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 150mm x 230mm
    Aantal pagina's : 184
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789052614069
    Datum publicatie : 03-2002
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 55,25

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen