€ 61,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

IKZ - Integrale Kwaliteitszorg en verandermanagement

Els Meertens • Boek • paperback

  • Samenvatting
    • Actueel en compleet overzicht van het vakgebied Kwaliteitsmanagement; • geeft een goed beeld van duurzaam ondernemen in de 21e eeuw; • aandacht voor de belangen van de aandeelhouders, de stakeholders en het zoeken van een balans tussen profit, planet en people. Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement verschaft studenten inzicht in het vakgebied Kwaliteitsmanagement en de toepassing ervan in het bedrijfsproces. Het volledige proces van kwaliteitszorg binnen een organisatie en de bijbehorende technieken en modellen komen in drie delen aan bod: oriëntering kwaliteitszorg, kwaliteitszorgtechnieken en continu verbeteren. Daarnaast geeft het een goed beeld van duurzaam ondernemen in de 21e eeuw. De achtste editie schenkt meer aandacht aan onderwerpen als ISO-normen, kwaliteitsverbetering in de zorg en het slimme werken. Ook is de relatie tussen kwaliteitsverbetering, duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen (mvo) onder de loep genomen. Daarnaast biedt deze editie een heldere vergelijking met voor- en nadelen van twee maatschappelijke bestuursmodellen, het Anglo-Amerikaanse model en het Rijnlandse model. Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement past binnen economische, management-, commerciële en technische hbo-opleidingen. Op de website bij Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement vinden studenten en docenten oefentoetsen met feedback en advies, een begrippentrainer en PowerPoint-presentaties. Dit boek is ook beschikbaar als e-book via het platform Bookshelf (URL TOEVOEGEN: https://bookshelf.nl/). Zoek het E-ISBN van dit boek » (URL invoegen: https://www.noordhoff.nl/hoger-onderwijs/overzicht-e-isbns) Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl (URL TOEVOEGEN: https://toetsopmaat.nl/). Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten en daarnaast een set unieke vragen voor de docent: ideaal voor een tentamen! Toetsen kunnen worden geëxporteerd naar diverse formats. Dit boek is ook beschikbaar in studiemeister (URL TOEVOEGEN: https://studiemeister.nl/). Dit platform biedt docenten de mogelijkheid de les volledig op maat aan te bieden. Met studiemeister kun je content van Noordhoff gemakkelijk combineren met eigen materiaal. Studenten vinden alle essentiële informatie op één plek en betalen bovendien alleen voor materiaal dat door de docent klaargezet wordt om het vak onder de knie te krijgen. Studiemeister geeft docenten realtime inzicht in de voortgang van de studieresultaten. Chris G. Bakker werkte zowel voor het mbo- als het hbo-onderwijs. In de tachtiger jaren heeft hij in nauwe samenwerking met de toenmalige NEVEM (VLM) het vak logistiek geïntroduceerd in het mbo/hbo-onderwijs, waarvoor hij de logistiekprijs heeft ontvangen. Hij heeft verschillende boeken op het gebied van logistiek geschreven en is auteur van het boek Logistiek management, een procesgerichte benadering. Els Meertens is docent bij de opleiding technische bedrijfskunde van de Haagse Hogeschool te Delft. Na verschillende studies is zij, na enige werkervaring te hebben opgedaan in het bedrijfsleven, relatief snel in het hoger onderwijs terechtgekomen. Werken in het hoger onderwijs is altijd haar ambitie geweest. Zij vindt het enorm motiverend om kennis en vaardigheden over te dragen. Studenten laten zien hoe een theorie in de praktijk werkt en hen daarin begeleiden geeft haar veel voldoening. Naast haar werk in het onderwijs is zij co-auteur van het boek Klantgericht Organiseren.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 176mm x 245mm
    Aantal pagina's : 327
    Uitgeverij : Noordhoff
    ISBN : 9789001293048
    Datum publicatie : 08-2021
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 61,95


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen