€ 25,00


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Incasso, hoe praat ik mijn geld uit zijn zak?

Els Jacobs • Boek • hardback

  • Samenvatting
    8e DRUK, reeds meer dan 15.000 exemplaren verkocht. In dit boek Incasso, hoe praat ik mijn geld uit zijn zak? bieden de auteurs een helder inzicht in hoe vorderingen snel, effectief en resultaatgericht kunnen worden geïncasseerd.

    8e DRUK, reeds meer dan 15.000 exemplaren verkocht. In het boek Incasso, hoe praat ik mijn geld uit zijn zak? bieden de auteurs een helder inzicht in hoe vorderingen snel, effectief en resultaatgericht kunnen worden geïncasseerd. Het boek geeft een goed totaalbeeld van het vakgebied en staat vol praktische tips om slagvaardiger te kunnen incasseren. Tevens komen in dit boek uitgebreid alle aspecten van communicatie met debiteuren aan bod, vanaf het moment van het aangaan van een overeenkomst tot en met het daadwerkelijk incasseren van de vorderingen. De nadruk in dit boek ligt voornamelijk op het verbeteren van de communicatie met debiteuren, maar ook de juridische aspecten komen uitgebreid aan de orde. Verder geven de auteurs inzicht in de bredere context van credit management en wordt uitgelegd op welke wijze het efficiënter uitvoeren van debiteurenbeheer met name kostenbesparend kan werken voor organisaties. Ook wordt specifiek ingegaan op de kracht van het onderhandelen, agressiebeheersing en conflicthantering. Kortom, voor iedereen die het belang inziet van professioneel en resultaatgericht incasseren is dit boek een absolute aanrader!
  • Productinformatie
    Binding : Hardback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 163mm x 243mm
    Aantal pagina's : 158
    Uitgeverij : Leonon Media
    ISBN : 9789080869530
    Datum publicatie : 08-2011
  • Inhoudsopgave
    Inhoudsopgave Inleiding 1. Debiteuren, hoe kijken we er tegen aan? 2. Noemt u ze ook wel eens “hufters”? 3. Overleven, verbinding, groeien 4. Communiceren, hoe doe je dat effectief? 5. De kunst van het vragenstellen 6. 6. Niet meer praten ‘tegen’ de klant maar ‘met’ de klant 7. Onderhandelen en conflicten aan de telefoon 8. Agressiemanagement: instrumenteel of frustratie? 9. Gelijk hebben, gelijk krijgen, gelijk halen 10. Juridische aspecten bij het telefonisch incasseren 11. Tips en trucs voor aan de telefoon 12. Direct is niet altijd brutaal! 13. Wat kan goed incasseren voor uw organisatie opleveren? 14. Hoe verloopt een vordering in het minnelijke of juridische traject? 15. Voorkomen is beter dan genezen 16. Correspondentie bij incasso Nawoord Inspiriatiebronnen Over de auteurs Verklarende woordenlijst Reeds verschenen bij CMI Books
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 25,00

niet beschikbaar

niet beschikbaar



5-6 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen