Wij werken op volle kracht, er is geen vertraging in productie en levering door het Coronavirus. Meer informatie via deze link.

€ 37,00

ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Meer van deze auteur

  • Cover Eerste Hulp Bij Eetbuien
    Eerste Hulp Bij Eetbuien (boek)
  • Cover EHBE en Jouw mindful eetdagboek
    EHBE en Jouw mindful eetdagboek (boek)

Jouw Mindful Eetdagboek

Klaziena Waerts • Boek • loose-leaf

  • Samenvatting
    Je hebt vast weleens van een ‘eetdagboek’ gehoord, of zelfs er een bijgehouden toen je met een of ander dieet bezig was.

    Het wordt geadviseerd om een eetdagboek tot een paar dagen tot maximaal 2 weken bij te houden. In die periode noteer je dan alles wat je eet en drinkt. Dit noteer je in een tabel, in een schriftje of gewoon op een stuk papier. Daarbij noteer je zo nauwkeurig mogelijk ook de hoeveelheden erbij. Om te bepalen hoeveel je binnenkrijgt gebruik je een keukenweegschaal gebruiken, maar je kunt ook werken met huishoudelijke maten (kom, glas, mok, opscheplepel, eetlepel enzovoorts).

    Gelukkig wordt bij menig eetdagboek al geadviseerd om een extra kolom toe te voegen voor hoe jij je voelt tijdens jouw eetmoment. Daarin schrijf je of je écht trek had, of dat je verdrietig was, je verveelde, iets te vieren had of misschien een ander gevoel had.

    Maar alleen zo’n extra kolom is, in mijn ogen, niet voldoende! Daarom heb ik een mindful eetdagboek gecreëerd.

    Het is belangrijk om een eetbui te stoppen voordat deze begint. Want als je eenmaal een eetbui hebt, is het ontzettend moeilijk om ermee te stoppen. Eerste Hulp Bij Eetbuien zijn 4 eenvoudige stappen om te stoppen met eetbuien, voordat ze beginnen.

    In Jouw Mindful Eetdagboek ga je gedurende 4 doordeweekse dagen en 2 weekenddagen het eetdagboek bijhouden. Welke dagen dat zijn, is aan jou.

    Na het invullen van al deze dagen gaan we samen conclusies eraan verbinden en bekijken of je iets kan/wil veranderen aan je eetgedrag.

    Kom op! Samen gaan we ervoor.
  • Productinformatie
    Binding : Loose-leaf
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 250mm x 195mm
    Aantal pagina's : 106
    Uitgeverij : Klaziena Waerts
    ISBN : Niet bekend
    Datum publicatie : 01-2018
  • Inhoudsopgave
    INHOUDSOPGAVE

    Inleiding
    Hoe werkt Jouw Mindful Eetdagboek
    Wat leid jij af uit jouw notities van Jouw Mindful Eetdagboek?
    Tijdstippen
    Je gedachten en type honger
    Hoe was je hongergevoel?
    De korte - en lange termijn effectiviteit
  • Reviews (0 uit 0 reviews)

€ 37,00

niet beschikbaar

niet beschikbaar

3-5 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

Ik ben Klaziena, mental coach en gewichtsconsulente.
Ook ben ik ervaringsdeskundige (22 jaar) met emotie eten en eetbuien.
Zelf noem ik me eetrelatie coach.

Samen gaan we de behoeften ontdekken achter jouw eet- en snaaigedrag, zodat je weer de controle krijgt.

Ik weet hoe het is om te strijden met en te eten op een manier die je niet helpt. Maar ook dat het écht mogelijk is om dit positief te veranderen en daarmee op een plezierige manier af te vallen.

Met behulp van dit e-book en (eventueel) in combinatie met de gratis app
Mindful Eetdagboek ga je Jouw Mindful Eetdagboek bijhouden, gedurende
4 doordeweekse dagen en 2 weekenddagen.
Welke dagen dat precies zijn, is aan jou.
Na het invullen van al deze dagen gaan we samen conclusies eraan verbinden en bekijken of je iets kan/wil veranderen aan je eetgedrag. ×
SERVICE
Contact
 
Vragen