€ 35,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Marketing met ballen

Henry Robben • Boek • paperback

  • Samenvatting
    'Een ideale inspiratiebron voor de moderne marketeer.' STEVEN VAN BELLEGHEM Het roer moet om. Marketeers moeten (weer) een leidende rol pakken binnen hun bedrijf. Wil jij weten wat nodig is voor succes, zowel voor jezelf als voor je organisatie? Het OMR-denkraam, Ontdekken - Managen - Respecteren, beschrijft de negen gedragskenmerken die jou helpen om, ongeacht de inhoud en positie van je marketingrol in je organisatie, je te onderscheiden. Deze gedragskenmerken vormen de basis voor jouw persoonlijk businessmodel. Marketing met ballen staat vol aansprekende voorbeelden en bruikbare tips. Het helpt je positief momentum opbouwen om jouw kans te pakken en bij te dragen aan de weg naar ambitie. Doe er je voordeel mee! RUDY MOENAERT is hoogleraar strategische marketing aan de TIAS School for Business and Society. Hij publiceert in internationale toptijdschriften, treedt op als gastspreker, is gastprofessor aan de Antwerp Management School en begeleidt ondernemingen in hun marktplanning. HENRY ROBBEN is hoogleraar marketing aan de Nyenrode Business Universiteit. Hij treedt regelmatig op als spreker, adviseur en gasthoogleraar in binnen- en buitenland.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 150mm x 230mm
    Aantal pagina's : Niet bekend
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789492196149
    Datum publicatie : 02-2016
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 35,50

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen